Paryż -> Ławica lub Berlin

Data: 2010-08-04 12:09:22
Autor: =Marcos=
Paryż -> Ławica lub Berlin
Witam!
Będę parę dni w Paryżu może się zdarzyć że dostanę telefon i będę musiał wracać jak najszybciej do domu, tu pojawiają się pytania:
Czy mogę poprostu pojechać na lotnisko i szukać wolnego miejsca w samolocie lecącym do Berlina lub Ławicy (do obu z domu mam tyle samo km)?
Czy taka przyjemność jest sporo droższa (jakieś dodatkowe opłaty itp)?
Na jakie lotnisko się udać i w jakich liniach próbować najszybciej coś znaleźć?

Dodatkowe opłaty zazwyczaj są za rezerwację/wystawienie biletu inną metodą niż przez internet. Zazwyczaj bilet da się kupić najpóźniej na godzinę przed wylotem w tradycyjnych liniach, 2-4h przed wylotem w tanich liniach.

Cena jakiej możesz się spodziewać za lot to tak na oko 700-2000zł w 1 stronę.

Są dwa główne lotniska, z CDG lata Lufthansa i Air France do Berlina, z Orly lata Air Berlin i easyJet, wszyscy mają po kilka lotów dziennie. Najdrożej na ostatnią chwilę jest w Air France, ale chyba też mają najwięcej lotów dziennie.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Paryż -> Ławica lub Berlin