Pasażerowie na gapę

Data: 2019-08-10 07:33:59
Autor: Runt
Pasażerowie na gapę
https://www.newsweek.pl/polska/polityka/loty-marszalka-kuchcinskiego-kto-latal-z-marszalkiem-sejmu/zh9zcw0

"Wojskowe samoloty zarezerwowane do przewożenia najważniejszych osób w państwie były używane jako darmowy środek transportu. Z marszałkiem Kuchcińskim podróżowali członkowie jego rodziny ale też partyjni koledzy."

I co? Prezes kazał poddać się do dymisji i sprawy nie ma?

--
Runt

Data: 2019-08-10 05:06:32
Autor: Jacek Bialy
Pasażerowie na gapę
     -- - I co? Prezes kazał poddać się do dymisji i sprawy nie ma?

Nie ma paragrafu, to i sprawy nie ma.

JB

Data: 2019-08-10 05:08:59
Autor: Bruno Brunowski
Pasażerowie na gapę
W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 14:06:33 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - I co? Prezes kazał poddać się do dymisji i sprawy nie ma?

Nie ma paragrafu, to i sprawy nie ma.

Ależ paragraf jak najbardziej jest: nie wykazanie lotów w rejestrze korzyści.

--
Bruno

Data: 2019-08-10 10:13:25
Autor: Jacek Bialy
Pasażerowie na gapę
-- - I co? Prezes kazał poddać się do dymisji i sprawy nie ma?

Nie ma paragrafu, to i sprawy nie ma.

Ależ paragraf jak najbardziej jest
-- -- -- --

Który?
JB

: nie wykazanie lotów w rejestrze korzyści.

Data: 2019-08-10 10:17:55
Autor: japanizer
Pasażerowie na gapę

https://www.prawo.pl/samorzad/rejestr-korzysci,98404.html

Data: 2019-08-10 10:34:04
Autor: Jacek Bialy
Pasażerowie na gapę
> -- - I co? Prezes kazał poddać się do dymisji i sprawy nie ma?

> [...]

Niejasny zbiór przepisów - typowy dla bantustanu.
JB

Data: 2019-08-10 10:57:34
Autor: Bruno Brunowski
Pasażerowie na gapę
W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 19:34:05 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> Ależ paragraf jak najbardziej jest
> -- -- -- --

> Który?

https://www.prawo.pl/samorzad/rejestr-korzysci,98404.html

Niejasny zbiór przepisów - typowy dla bantustanu.

Tłumaczenie typowe dla pisiorów.

Jako że tak lubisz analogie to podrzucę ci jedną: narobiłeś w bloku na wycieraczkę i krzyczysz, że to nie ty, niestety okazuje się, że jest nagranie z monitoringu. Krzyczysz więc, że regulamin jest nieprecyzyjny, gdyż nie ma przepisu "Srać na wycieczki nie można".

--
Bruno

Data: 2019-08-10 12:35:30
Autor: Jacek Bialy
Pasażerowie na gapę

> [...]

Tłumaczenie typowe dla pisiorów.
Jako że tak lubisz analogie to podrzucę ci jedną: narobiłeś w bloku na wycieraczkę
-- -- -- -- -- -- Mnie się tak nie zdarzyło, więc analogie podrzucaj sobie sam..

-- -  i krzyczysz, że to nie ty, niestety okazuje się, że jest nagranie z monitoringu. Krzyczysz więc, że regulamin jest nieprecyzyjny, gdyż nie ma przepisu "Srać na wycieczki nie można"..

Dlaczego nie można?  Skoro można nasrać ludziom do głów, to dlaczego nie na wycieraczkę?

JB

JB

Data: 2019-08-10 20:00:40
Autor: u2
Pasażerowie na gapę
[...]

fuj wulgarny i prymitywny ten brutek, typowe dla pełomafii:))))))

--
I love love

Data: 2019-08-10 19:53:43
Autor: u2
Pasażerowie na gapę
W dniu 10.08.2019 o 19:34, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

ani jednego paragrafu brutek nie potrafi wskazać, widać że ściemnia:))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-10 11:35:37
Autor: Bruno Brunowski
Pasażerowie na gapę
W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 19:53:43 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
>   > > Niejasny zbiór przepisów - typowy dla bantustanu.
> UB
> ani jednego paragrafu brutek nie potrafi wskazać, widać że ściemnia:))))))))))))

Drogi niepełnosprytny, przepis podałem. Art. 35a Ustawa z dnia 9 maja 1996 r. o wykonywaniu mandatu posła i senatora.

--
Bruno

Data: 2019-08-10 20:44:16
Autor: u2
Pasażerowie na gapę
ani jednego paragrafu brutek nie potrafi wskazać, widać że
ściemnia:))))))))))))

Drogi niepełnosprytny, przepis podałem. Art. 35a Ustawa z dnia 9 maja 1996 r. o wykonywaniu mandatu posła i senatora.

to zapodaj donos do prokuratury brutek:))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-10 10:26:11
Autor: Bruno Brunowski
Pasażerowie na gapę
W dniu sobota, 10 sierpnia 2019 19:13:26 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> -- - I co? Prezes kazał poddać się do dymisji i sprawy nie ma?

> Nie ma paragrafu, to i sprawy nie ma.

Ależ paragraf jak najbardziej jest
-- -- -- --

Który?

Przecież masz poniżej sierotko

: nie wykazanie lotów w rejestrze korzyści.

https://www.arslege.pl/rejestr-korzysci/k423/a35589/

--
Bruno

Data: 2019-08-10 16:31:39
Autor: u2
Pasażerowie na gapę
[...]

no co ty polatał sobie i co z tego ma ? dymisję ? twój tusek był sprytniejszy, od razu ulotnił się do Brukselki:)

--
I love love

Pasażerowie na gapę