[crosspost] Pasagon - "nowy" polski samochód

Data: 2010-09-20 17:28:30
Autor: Konrad L
[crosspost] Pasagon - "nowy" polski samochód
Czemu to jest takie PASKUDNE? Doslownie jak jakas karykatura samochodu wyglada... Juz oryginalny Lublin jakos sie bardziej kupy trzymal.
Ja nie wiem, czy to tak trudno zaplacic jakiemus projektantowi i pozniej tluc te blachy z szablonu?
I ten emblemat... no masakra pan Czesio(ten od skręcania karoserii) namalowal chyba w paincie.

Niestety, ale wychodzi polskie dziadowskie podejscie.

[crosspost] Pasagon - "nowy" polski samochód