Pasat B5 - szukam solidnego warsztatu w Szczecinie

Data: 2009-06-07 14:19:08
Autor: przemek.jedrzejczak
Pasat B5 - szukam solidnego warsztatu w Szczecinie
// Auto nie mam mocy (maks na autostradzie to 140-150 km/h -
sprawdzone w Niemczech :) i przy odrobinie wsłuchania można wyczuć
delikatne wibracje.
Przez ten brak mocy auto dłużej kręci na niższych biegach (tiptronic)
i przez to, przynajmniej na kompie, wychodzi mi spalanie około 1,5-2
litry większe niż za czasów świetności.

tak nagle straciło moc, robiłeś coś przy nim ? przy jakim przebiegu ?

//Wymieniałem zawór od recylkulacji spalin (Panie na 100% to przez to
- zdiagnozowali w warsztacie reklamującym się jako fachowcy od VW).
Wymieniłem i ... nic nie pomogło.

no to reklamacja i pochwal się co to za warsztat, będę omijał :-)

//Potem "fachowcy" sugerowali pomowtyskiwacze - co prawda nie kupiłem
nowych, ale oddałem swoje do regeneracji.Nie pomogło.

nie jestem pewien ale uszkodzenie PD można chyba zdiagnozować VAG COM-
em

//1. jednak pompowtryski (regenerowane co prawda, ale może z tym
regenerowaniem to ściema)

patrz wyżej

// 2. ogólnie namieszanie w kompie (w każdym warsztacie tam grzebali)

przecież wizyta w warsztacie nastąpiła po usterce ?

// 3. może jednak skrzynia (choć na Neutral - wibracje nadal są
wyczuwalne)

diagnoza ASB z wymiana oleju i filtra to 500-700 pln, adresy na www.automat..pl

P.

Pasat B5 - szukam solidnego warsztatu w Szczecinie