Pasat B5 - szukam solidnego warsztatu w Szczecinie

Data: 2009-06-08 08:56:41
Autor: Paweł Muszyński
Pasat B5 - szukam solidnego warsztatu w Szczecinie
news.onet.pl pisze:
Do autka jak w temacie.

Niby co czwarte auto na naszych drogach to VW i wszyscy się na nich znają, a ja od pół roku nie mogę naprawić passata.

W czym problem.
Auto nie mam mocy (maks na autostradzie to 140-150 km/h - sprawdzone w Niemczech :) i przy odrobinie wsłuchania można wyczuć delikatne wibracje.
Przez ten brak mocy auto dłużej kręci na niższych biegach (tiptronic) i przez to, przynajmniej na kompie, wychodzi mi spalanie około 1,5-2 litry
większe niż za czasów świetności.

Ja w B5 '99 miałem podobne objawy i był to przepływomierz.
Niestety wyjdzie Ci to dopiero na logach dynamicznych - polecam zrobić to samemu i poprosić ludzi z forum.vw-passat.pl o interpretację.
Potrzebujesz kabelka i VAG-COMa
--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

Pasat B5 - szukam solidnego warsztatu w Szczecinie