Pasażer/ka wsiada na moto z kufrem centralnym...jak?

Data: 2011-05-01 17:57:02
Autor: WOJO
Pasażer/ka wsiada na moto z kufrem centralnym...jak?
Macie opracowany jakiś system?
W naszym przypadku małżonka wsiada
pierwsza za kierownicę,moto na
bocznej podpórce,następnie ja przed
kobitę,przejmuję moto na swoje nogi a
pasażerka wędruje do tyłu na swoją
część kanapy.Zsiadanie równie
skomplikowane...Proszę o
podpowiedz,motocykl Suzuki
1250sa,więc siedzenie pasażera
wysoko. dzięki.

Odpowiedź na swoje pytanie już dostałeś, a teraz czas na Ciebie.
Jakim sposobem namówiłeś małżowinę na jazdę w postaci plecaczka ? :)
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-05-01 18:15:39
Autor: km
Pasażer/ka wsiada na moto z kufrem centralnym...jak?
Nie musiałem namawiać,żona garnie się od zawsze do motocykla.
Chwała Bogu,odpuściła sobie już dawno temu robienie prawka na moto.
Mam to szczęście,że dzielę swoją pasję z małżowinką,jezdzimy sobie razem.
Zmieniliśmy motocykl na dużego bandytę,moim zdaniem najlepsza relacja
ceny do jakości przy kupnie nowego motocykla dla dwojga.pzdr.

--

Pasażer/ka wsiada na moto z kufrem centralnym...jak?