Pasazerowie na lawecie

Data: 2011-06-06 12:20:34
Autor: Wangog
Pasazerowie na lawecie
Witam

Szybkie pytanko choc pewnie w przepisach pewnie bym to znalazl.
Wczoraj widzialem taka sytuacje:
Samochod (cos w stylu Vito) ciagnal na lawecie przymocowanej do haka inny samochod. W tym aucie (na lawecie) siedzieli pasazerowie.
Czy takie cos jest dopuszczalne? Dodam tylko ze to auto holowane bylo na angielskich blachach.

Wangog

Data: 2011-06-06 12:23:31
Autor: WOJO
Pasazerowie na lawecie
[...]

W Polsce jest zabronione.
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2011-06-06 23:11:25
Autor: Tomasz Pyra
Pasazerowie na lawecie
W dniu 2011-06-06 12:20, Wangog pisze:
[...]

Nie wolno wozić ludzi w przyczepach.
Jakieś tam wyjątki dla przystosowanych ciągników rolniczych może są, ale nie chce mi się szukać.

Generalnie nie wolno, ale też kiedyś tak wiozłem kolegów jak po rajdzie pojechaliśmy w piątkę ich wyciągać gdzieś z błota, no i po załadowaniu na lawetę miejsce dla załogi było tylko w ich porozbijanej rajdówce.

Pasazerowie na lawecie