Paściarz!

Data: 2013-01-30 18:09:05
Autor: jr
Paściarz!
i ciota

[ciach.......]

Przegraliscie wybory, czy nie przegraliscie? Trzeba bylo nie oddawac wladzy zlodziejom cioty zasmarkane!

Data: 2013-01-30 18:42:03
Autor: u2
Afery kosztują Polskę 100 miliardów złotych rocznie
W dniu 2013-01-30 18:09, jr pisze:
i ciota

[ciach.......]

Przegraliscie wybory, czy nie przegraliscie? Trzeba bylo nie oddawac wladzy
zlodziejom cioty zasmarkane!

Chodzi o twojego ojca z PZPR ? Nie znam go, ale watpie aby byl ciota, choc przegral wybory w 1989.

Data: 2013-01-30 21:22:16
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51095b6a$0$1223$65785112news.neostrada.pl...

| Chodzi o twojego ojca z PZPR ? Nie znam go, ale watpie aby byl ciota,
| choc przegral wybory w 1989.

:-DDD

Ty wygrales wybory w roku 1989?!
Kto ci to powiedzial cielaku?  - Walesa, prymas Glemp, a moze sam Kiszczak?
ROTFL !!

Data: 2013-01-30 21:42:35
Autor: u2
Afery kosztuj� Polsk� 100 miliard� w z�otych rocznie
W dniu 2013-01-30 21:22, jr pisze:
| Chodzi o twojego ojca z PZPR ? Nie znam go, ale watpie aby byl ciota,
| choc przegral wybory w 1989.

Ty wygrales wybory w roku 1989?!

Wazne ze twoj stary, partyjniak z PZPR dostal w dupe. Wszystkich partyjniakow skreslilem :-)

Data: 2013-01-30 21:45:10
Autor: No pasaran
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:510985ba$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Ty wygrales wybory w roku 1989?!

Wazne ze twoj stary, partyjniak z PZPR dostal w dupe. Wszystkich partyjniakow skreslilem :-)

A z generała zrobiłeś prezydenta :-)

Data: 2013-01-30 22:26:02
Autor: jr
Afery kosztuj? Polsk? 100 miliard?w z?otych rocznie

 Wszystkich
| partyjniakow skreslilem :-)

Oni i tak wygrali.
Gdzie samolot twojego prezydenta? Tyle ci pozostalo po tym plebiscycie zasmarkany cielaku..

Data: 2013-01-30 22:48:29
Autor: u2
W dniu 2013-01-30 22:26, jr pisze:
| Wszystkich
| partyjniakow skreslilem :-)

Oni i tak wygrali.

E nie, jak patrze na tych partyjnych spaslakow, ktorzy dozyli, to wcale nie wygladaja na wygranych ...-;)

Data: 2013-01-30 23:03:10
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5109952c$0$1221$65785112news.neostrada.pl...

| E nie, jak patrze na tych partyjnych spaslakow, ktorzy dozyli, to wcale
| nie wygladaja na wygranych ...-;)

Bos slepy i glupi

Data: 2013-01-30 23:10:53
Autor: u2
W dniu 2013-01-30 23:03, jr pisze:
U�ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa� w wiadomo�ci

| E nie, jak patrze na tych partyjnych spaslakow, ktorzy dozyli, to wcale
| nie wygladaja na wygranych ...-;)

Bos slepy i glupi

Bez przesady, popatrz na kwassa, myllera, czy olina. Same spasle mordy.

Data: 2013-01-30 23:33:05
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51099a6c$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |

| Bez przesady, popatrz na kwassa, myllera, czy olina. Same spasle mordy.

I co z tego grupowy polglowku?

Data: 2013-01-30 23:35:03
Autor: u2
W dniu 2013-01-30 23:33, jr pisze:
| Bez przesady, popatrz na kwassa, myllera, czy olina. Same spasle mordy.

I co z tego grupowy polglowku?

Ze twoimi idolami sa spaslaki. Ale jak sie ma ojca partyjniaka z PZPR to nie dziwota...-;)

Data: 2013-01-30 23:50:27
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5109a016$0$1214$65785112news.neostrada.pl...

| Ze twoimi idolami sa spaslaki.

Sam jestem spaslak.. I co z tego grupowy polglowku?

Data: 2013-01-31 08:23:09
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 30 Jan 2013 23:35:03 +0100, Wychodek u2 napisał(a):

> [...]

I co z tego grupowy polglowku?

Ze twoimi idolami sa spaslaki. Ale jak sie ma ojca partyjniaka z PZPR to nie dziwota...-;)

Przecież ty byłeś w PZPR. Co prawda pionkiem ale jakże ambitnym. Twoją
specjalnościa były donosy.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-31 08:25:03
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 30 Jan 2013 23:10:53 +0100, u2 napisał(a):

> [...]
| nie wygladaja na wygranych ...-;)

Bos slepy i glupi

Bez przesady, popatrz na kwassa, myllera, czy olina. Same spasle mordy.

Tylko ty chudzinko zostałeś odpędzony od koryta.