Pasek rozrządu?

Data: 2009-09-09 18:56:52
Autor: akara0
Pasek rozrządu?
Użytkownik "karamba" napisał
Co sądzicie, który pasek najlepszy, a może
porównywalne BOSCH, GATES, CONTITECH (continentala).
o boschu się nie wypowiadam bo nigdy nie miałem, co do gatesa i conti nie mam zastrzeżeń

Rolki napinacze
RUVILLA godne uwagi?
gadałem z mechaniorem, ponoć ruville pakuje jako swoje to co akurat wpadnie mu w łapy

Czy ktoś wie jakiej marki paski rozrządu mają w
serwisach VW?
paski nie wiem, jeśli chodzi o rolki to w pierwszy montaż idzie różnie, w wielu przypadkach jest to INA

Data: 2009-09-09 11:04:49
Autor: PJ
Pasek rozrządu?
wygląda ze aktualnie w zestawach jest Dayco, Bosch, Conti jeśli chodzi
o paski, rolki INA ale trzeba patrzeć na konkretny model silnika:

http://www.ahw-shop.de/

P.

Pasek rozrządu?