Paski mocujace kola.

Data: 2011-05-10 11:14:21
Autor: ±ćęłń󶼿
Paski mocujace kola.
Pogubiłem paski mocuj±ce tylne koła do bagażnika dachowego SanRemo Universal (przód roweru mocowany za widelec).
Gdzie polecacie dokupić wymienne paski ?
Podejrzewam, że oryginalne były paski jak to paski: pasek pleciony, sprz±czka plastikowa.
www.gambacicli.it/componenti/elite-sanremo-universal-oscillante.jpg
www.autoline.it/images/prodotti/666090050.jpg
http://i.speedup.com/ZAP/Portaggio%20e%20carico/Portabici%20da%20tetto/jpg/1173228_Det_POST_500x500.jpg
Ale może jest dostępne co¶ lepszego?
Jako Np. czę¶ć do Tiule czy MontBlanc?

Data: 2011-05-10 11:26:04
Autor: Tomasso
Paski mocujace kola.
Użytkownik "±ćęłń󶼿" napisał:

Gdzie polecacie dokupić wymienne paski ?

A w±skie paski do spinania nart (takie na rzep) by się nie nadały?

Data: 2011-05-10 11:50:31
Autor: ±ćęłń󶼿
Paski mocujace kola.
Te co mam Toko do nart to tak ze 2× za szerokie.
No i jako¶ w zapięcie na rzepa przy 130 km/h wierzyć, no nie s±dzę.

-- -- -

Data: 2011-05-10 10:23:22
Autor: piecia aka dracorp
Paski mocujace kola.
Dnia Tue, 10 May 2011 11:50:31 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Te co mam Toko do nart to tak ze 2× za szerokie. No i jako¶ w zapięcie
na rzepa przy 130 km/h wierzyć, no nie s±dzę.

Oj trzyma się. Praktykowałem.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-05-10 17:04:55
Autor: Tomasso
Paski mocujace kola.
Użytkownik "±ćęłń󶼿" napisał:

No i jako¶ w zapięcie na rzepa przy 130 km/h wierzyć, no nie s±dzę.

Wbrew pozorom, rzep jest zaskakuj±co mocny w tej płaszczyĽnie. Bywa że materiał pęka, a rzep trzyma.

A posiadany szeroki pasek przetnij wzdłuż i presto! masz dwa w±skie za darmo.

Data: 2011-05-10 11:32:02
Autor: MichałG
Paski mocujace kola.
W dniu 2011-05-10 11:14, ąćęłńóśźż pisze:
Pogubiłem paski mocujące tylne koła do bagażnika dachowego SanRemo Universal (przód roweru mocowany za widelec).
Gdzie polecacie dokupić wymienne paski ?
Podejrzewam, że oryginalne były paski jak to paski: pasek pleciony, sprzączka plastikowa.
www.gambacicli.it/componenti/elite-sanremo-universal-oscillante.jpg
www.autoline.it/images/prodotti/666090050.jpg
http://i.speedup.com/ZAP/Portaggio%20e%20carico/Portabici%20da%20tetto/jpg/1173228_Det_POST_500x500.jpg
Ale może jest dostępne coś lepszego?
Jako Np. część do Tiule czy MontBlanc?

spytaj o paski do nosków... powinny być w każdym sklepie rowerowym.

Michał

Data: 2011-05-10 11:32:42
Autor: Dominik Mirowski
Paski mocujace kola.
Użytkownik "±ćęłń󶼿" napisał w wiadomo¶ci
Pogubiłem paski mocuj±ce tylne koła do bagażnika dachowego
SanRemo Universal (przód roweru mocowany za widelec).
Gdzie polecacie dokupić wymienne paski ?

IdĽ do rowerowego i popro¶ o paski do nosków - u nas bardzo dobrze się sprzedawały :).
Takie jak te :
http://allegro.pl/paski-do-noskow-sm041-i1606706980.html
--
Dominik

Data: 2011-05-10 09:47:51
Autor: Ryszard Mikke
Paski mocujace kola.
Dominik Mirowski <spam.trap@ipv4.pl> napisał(a):
> [...]
> Gdzie polecacie dokupić wymienne paski ?

IdĽ do rowerowego i popro¶ o paski do nosków - u nas bardzo dobrze się sprzedawały :).

Albo uzyj trytytek. Zależy, jak często korzystasz...

rmikke

Data: 2011-05-10 11:53:43
Autor: ±ćęłń󶼿
Paski mocujace kola.
To jest jaka¶ my¶l.
Chociaż wolałbym klamrę plastikow±, z uwagi i na dach auta i i na obręcze roweru.

-- -- -

Data: 2011-05-10 12:18:00
Autor: MichałG
Paski mocujace kola.
W dniu 2011-05-10 11:53, ąćęłńóśźż pisze:
To jest jakaś myśl.
Chociaż wolałbym klamrę plastikową, z uwagi i na dach auta i i na obręcze roweru.

-- -- -
| Idź do rowerowego i poproś o paski do nosków - u nas bardzo dobrze się sprzedawały.
| Takie jak te:

najpierw piszesz coś o 130 z rowerami a potem o plastikowych klamrach...... masz jeszcze jakieś pomysła?

Michał

Data: 2011-05-10 14:56:21
Autor: ąćęłńóśźż
Paski mocujace kola.
Dobre plastikowe klamry do zapinania pasków są mocne jak cholera, a w razie czego nie porysują dachu ani nie pokancerują obręczy, no
i nie zardzewiejÄ….
W rzepa na deszczu i wietrze jakoĹ› nie wierzÄ™.

-- -- -
najpierw piszesz coĹ› o 130 z rowerami a potem o plastikowych klamrach.
masz jeszcze jakieś pomysła?

Data: 2011-05-10 15:44:15
Autor: MichałG
Paski mocujace kola.
W dniu 2011-05-10 14:56, ąćęłńóśźż pisze:
[...]

kazdy, kto choc raz pisał na newsy pisze pod cytatem..... ;(

Paski mocujace kola.