Paski mocujace kola.

Data: 2011-05-10 11:26:04
Autor: Tomasso
Paski mocujace kola.
Użytkownik "±ćęłń󶼿" napisał:

Gdzie polecacie dokupić wymienne paski ?

A w±skie paski do spinania nart (takie na rzep) by się nie nadały?

Data: 2011-05-10 11:50:31
Autor: ±ćęłń󶼿
Paski mocujace kola.
Te co mam Toko do nart to tak ze 2× za szerokie.
No i jako¶ w zapięcie na rzepa przy 130 km/h wierzyć, no nie s±dzę.

-- -- -

Data: 2011-05-10 10:23:22
Autor: piecia aka dracorp
Paski mocujace kola.
Dnia Tue, 10 May 2011 11:50:31 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Te co mam Toko do nart to tak ze 2× za szerokie. No i jako¶ w zapięcie
na rzepa przy 130 km/h wierzyć, no nie s±dzę.

Oj trzyma się. Praktykowałem.

--
piecia aka dracorp

Data: 2011-05-10 17:04:55
Autor: Tomasso
Paski mocujace kola.
Użytkownik "±ćęłń󶼿" napisał:

No i jako¶ w zapięcie na rzepa przy 130 km/h wierzyć, no nie s±dzę.

Wbrew pozorom, rzep jest zaskakuj±co mocny w tej płaszczyĽnie. Bywa że materiał pęka, a rzep trzyma.

A posiadany szeroki pasek przetnij wzdłuż i presto! masz dwa w±skie za darmo.

Paski mocujace kola.