Paski sniegowe Put&Go vs lancuchy

Data: 2010-11-29 14:32:01
Autor: Myjk
Paski sniegowe Put&Go vs lancuchy
2010-11-29 15:23:28 RadekNet (www.rejsy-czartery.com)

Jak z ich skutecznoscia i trwaloscia?

Tez dolaczam do zapytania. Gdzies ostatnio w TVpudle robili test tego.
Zaledwie jeden pasek per kolo wystarczyl aby pojechac tam gdzie opona
sobie nie radzila. Natomiast mam watpliwosci co do jazdy takim
wynalazkiem po asflacie -- chwila moment i po paskach IMHO.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2010-11-29 16:33:17
Autor: J.F.
Paski sniegowe Put&Go vs lancuchy
Uzytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisal w
[...]

No wiesz - guma z opony wytrzymuje na asfalcie kilkadziesiat milionow obrotow :-)

J.

Data: 2010-11-30 09:27:59
Autor: Myjk
Paski sniegowe Put&Go vs lancuchy
2010-11-29 16:33:17 J.F.

No wiesz - guma z opony wytrzymuje na asfalcie kilkadziesiat milionow obrotow :-)

OK, ale guma jest z jednego kawalka i jest gladka. Tutaj na paski dzialaja duzo wieksze sily, nie wspominajac o tym, ze maja zapiecia.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2010-11-29 17:03:13
Autor: Yogi\(n\)
Paski sniegowe Put&Go vs lancuchy
Uzytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisal w wiadomosci news:id0dh0$92d$1news.onet.pl...
[...]

Nie, nie jest tak zle, kilka, kilkanascie kilometrów wytrzymuja - o ile je dobrze naciagniesz, a to latwe nie jest. W zasadzie moge polecic, ale stanowczo nie dla cherlaka czy drobnej blondynki, która nie da rady naciagnac tego tak, jak nalezy.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2010-11-30 09:32:53
Autor: Myjk
Paski sniegowe Put&Go vs lancuchy
2010-11-29 17:03:13 Yogi(n)

kilka, kilkanascie kilometrów wytrzymuja - o ile je dobrze naciagniesz

Skoro tak, to git.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2010-11-30 17:36:18
Autor: Massai
Yogi(n) wrote:

> [...]

polecic, ale stanowczo nie dla cherlaka czy drobnej blondynki, która
nie da rady naciagnac tego tak, jak nalezy.

Nie przesadzajmy, jak sie przeczyta instrukcje obslugi ;-) i uzyje tego
dynksa do naciagania, to calkiem latwo idzie.

Bo rzeczywiscie w palcach to trudno ten pasek naciagnac.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-29 20:02:22
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

tylko z tym (jak i z lancuchami) po asfalcie sie nie jezdzi.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-12-01 09:37:03
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.11.2010 20:02, Kuba (aka cita) pisze:

[...]

Wiesz, ja wczoraj miałem trasę w większej części zaśnieżoną dokładnie, a
tylko w kilku miejscach był goły asfalt.

Zdejmować i zakładać co chwila? ;->

Paski sniegowe Put&Go vs lancuchy