Paskudna kamczucha

Data: 2015-07-02 13:25:19
Autor: Mark Woydak
Paskudna kamczucha

Ewa Kopacz zapewniała, że nie dysponowała wiedzą nt. zamówienia rządowego
samolotu na wypadek niemożności podróży pociągiem. Tymczasem do internetu
trafiło nagranie, z którego jasno wynika, że szefowa rządu doskonale
zdawała sobie sprawę z wykorzystania „rezerwowego” środka transportu za
pieniądze podatników.

Dziennik „Fakt” poinformował, że przelot pustego samolotu z Warszawy do
Gdańska i  z powrotem, to koszt rzędu 100 tysięcy złotych. Wszystko po to,
by w razie problemów, pani premier wraz ze swoją świtą mogła szybko wrócić
do stolicy.

W reakcji na te doniesienia Ewa Kopacz stwierdziła, że nic nie widziała o
zamówieniu rządowego samolotu.

    Nic mi na ten temat nie wiadomo, że po mnie cokolwiek poleciało,
kiedykolwiek. Odkąd powiedziałam, że będę jeździć pociągami, to zarówno w
jedną stronę, jak i drugą, zamierzałam podróżować pociągiem. Jeśli to
pytanie, to nie do mnie, tylko do tych, którzy logistycznie zajmują się
tego rodzaju organizacją

— mówiła szefowa rządu podczas środowej konferencji na plaży w Warszawie.

Tymczasem do sieci trafiło nagranie, które dokumentuje niedzielne spotkanie
Ewy Kopacz ze sportowcami w Centralnym Ośrodku Sportu Cetniewo we
Władysławowie.

Możemy usłyszeć, jak Kopacz mówi:

    Nie wiem, jak długo jeszcze będziemy obecni tutaj (…) Wszystko będzie
zależało od tego, czy będziemy wracać samolotem, samochodem, czy pociągiem.
Natomiast gwarantuje, że jutro wyruszam w Polskę, znowu pociągiem.

Trudno o większą kompromitację. Tym bardziej, że mówimy o osobie, która za
wszelką cenę chciała uwiarygodnić się w oczach zwykłych Polaków. O zwykłym
marnotrawstwie na kwotę 100 tys. zł nie wspominając…

Data: 2015-07-03 00:53:36
Autor: Mark Woydak
Paskudna kłamczucha
WON OBSZYMURZE PODSZYWACZU z eternal-september.org

MW