Paskudny cz³owiek, nie znosimy gnoja.

Data: 2018-04-24 23:05:14
Autor: stevep
Paskudny cz³owiek, nie znosimy gnoja.
# Narodowcy donosz± na prezesa do "Wyborczej". ¦miertelny wróg prosi o pomoc: No szczerze, nie znosimy gnoja

Kawaler Krzy¿a Zas³ugi do ¿ony: - Masz wykonywaæ polecenia, moje i mojej mamy, inaczej bêdê ciê traktowa³ jak sukê

- Jest pan moim ¶miertelnym wrogiem - o¶wiadczy³ mêski g³os w s³uchawce. - A jednak do nikogo innego nie mogê siê zwróciæ o pomoc. Jestem narodowcem z Lublina. Mamy tu problem. Przewodzi tu nami paskudny cz³owiek. Znêca siê nad rodzin±, zarabia na weteranach, a sam kreuje siê na wzór do na¶ladowania. Jest odznaczany przez pañstwo. Wielu z nas siê to nie podoba. No, szczerze: nie znosimy gnoja. Ale bez pomocy siê nie oczy¶cimy. Po naszej stronie nikt raczej tego nie opisze, nie chc± kalaæ gniazda. Ale ja ju¿ nie mogê patrzeæ, czujê w¶ciek³o¶æ, sumienie mi nie daje spokoju. Inaczej bym siê do ¶miertelnego wroga nie zwraca³, czy pan to rozumie? On nazywa siê Karol Wo³ek i jest prezesem Zwi±zku ¯o³nierzy Narodowych Si³ Zbrojnych. Proszê mu siê przyjrzeæ. Na razie chyba nie powiem wiêcej.
Szczerze przyznam, a¿ mn± telepie, ¿e z panem rozmawiam. #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,23296034,narodowcy-donosza-na-prezesa-do-wyborczej-smiertelny-wrog.html

--
stevep