Pasmo POrażek

Data: 2010-03-13 12:36:06
Autor: u2
Pasmo POrażek
... czyli POlityka zagraniczna nie-rz±du peło. Pisał już o tym
konserwator, ale dał inny link :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100313&typ=po&id=po41.txt

"Bior±c pod uwagę wskaĽnik populacyjny, Polska powinna celować w
o¶mioprocentowy udział w obsadzie unijnej dyplomacji. Jak na razie do
tego poziomu jest nam daleko
Mniej niż 8 proc. będzie porażk±

Polska polityka zagraniczna to pasmo porażek, a kolejne istotne zadania
zwi±zane z tworzeniem Europejskiej Służby Działań Zewnętrznych stawiane
s± przez szefa polskiej dyplomacji poniżej wewn±trzpartyjnej rozgrywki o
fotel prezydenta - alarmuj± posłowie opozycji. Dowody? Nie mamy ani
jednego unijnego ambasadora, dyrektora generalnego czy dyrektora
gabinetu politycznego, a okazje do upominania się o swoje prawa - jak
nieformalne spotkanie szefów dyplomacji krajów Unii Europejskiej w
Kordobie - s± lekceważone przez Radosława Sikorskiego zajętego kampani±
w prawyborach prezydenckich."

Data: 2010-03-13 14:03:45
Autor: .he®sk.
Pasmo POrażek
On Sat, 13 Mar 2010 12:36:06 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

.. czyli POlityka zagraniczna nie-rz±du peło. Pisał już o tym
konserwator, ale dał inny link : [...]

 powiedzcie na pisowcy, dlaczego tak zajadle atakujecie sikorskiego,
 a zupelnie pomijacie komorowskiego? pytanie retoryczne ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-13 14:59:39
Autor: bolek
Pasmo POrażek

Użytkownik ".heRsk." <?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6p2np55rq3cne7b74t0gad2ge9g033t10v4ax.com...
[...]

 Dlaczego wg Ciebie jak kto¶ jest przeciwko jakiemu¶
przygłupowi z PO to zaraz musi być PiS-owcem ?

bolek

PS: komuchem, ani ekskomuchem też nie jestem.

Data: 2010-03-13 17:20:42
Autor: u2
Pasmo POraĹĽek
W dniu 2010-03-13 14:59, bolek pisze:
Dlaczego wg Ciebie jak kto¶ jest przeciwko jakiemu¶
przyg³upowi z PO to zaraz musi byæ PiS-owcem ?

Dokładnie, heskowi już się kompletnie pomieszało, jak ktoś krytykuje
nie-rząd peło to wg niego musi być z pisu :]

Data: 2010-03-14 11:46:58
Autor: .he®sk.
Pasmo POrażek
On Sat, 13 Mar 2010 17:20:42 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-03-13 14:59, bolek pisze:
> Dlaczego wg Ciebie jak kto¶ jest przeciwko jakiemu¶
> przyg?upowi z PO to zaraz musi by? PiS-owcem ?

Dokładnie, heskowi już się kompletnie pomieszało,

 pomieszalo sie to tobie. szlag cie trafia, bo
 doskonale zdajesz sobie sprawe, ze rzad tuska  jest w koncu normalnym rzadem, a nie post-komuna.

jak ktoś krytykuje nie-rząd peło to wg niego musi być z pisu :]

 jezeli nie jestes z pis to jestes komuch ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-14 12:39:42
Autor: u2
Pasmo POraĹĽek
W dniu 2010-03-14 11:46, .he®sk. pisze:

jak ktoś krytykuje nie-rząd peło to wg niego musi być z pisu :]

 jezeli nie jestes z pis to jestes komuch ;o)))

Masz bardzo ograniczony horyzont hesk. Po prostu nie lubiÄ™ lodziarni z
peło, do której ty się najwyraźniej zaliczasz :)

Data: 2010-03-14 11:46:58
Autor: .he®sk.
Pasmo POrażek
On Sat, 13 Mar 2010 14:59:39 +0100, "bolek" <bolek@neostrada.pl>
wrote:

> [...]

Dlaczego wg Ciebie jak kto¶ jest przeciwko jakiemu¶
przygłupowi z PO to zaraz musi być PiS-owcem ?

 a to dlatego, ze od podobnych komentarzy dotyczacych  PiS sie wstrzymuje mimo, ze glupota prezesa i jego  brata az cieknie z ekranow.

--

 HeSk

Pasmo POrażek