Pasmo sukcesów, czyli katastrofa

Data: 2009-11-15 14:54:07
Autor: u2
Pasmo sukcesów, czyli katastrofa
Data: 2009-11-15 16:02:02
Autor: Karol
Pasmo sukcesów, czyli katastrofa
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
http://www.rp.pl/artykul/391757_Pasmo_sukcesow___czyli_katastrofa.html

*Częścią odpowiedzi jest wspomniane na wstępie propagandowe zaangażowanie
mediów, które przywykło się określać mianem salonowych, choć precyzyjniej
byłoby mówić o mediach oddających punkt widzenia establishmentu.*

Madrzy ludzie na salonie24, uwazaja, ze gdyby do calego spoleczenstwa dotarla
prawda o polityce prowadzonej przez PO, to zostali by zmieceni z powierzchni ziemi, w ciagu kilku godzin.

Data: 2009-11-15 16:34:35
Autor: HaMMeR
Pasmo sukcesów, czyli katastrofa
Data: 2009-11-15 17:04:32
Autor: matador
HaMMeR pisze:
u2 wrote:
http://www.rp.pl/artykul/391757_Pasmo_sukcesow___czyli_katastrofa.html

Dopisek mniodzio:

#
Bez Wydziału Prasy KC i cenzury, na zasadzie pospolitego ruszenia, lider PO dysponuje rzeszą pracowników mediów, którzy każdą klęskę i zaniechanie przedstawiają jako sukces.
#

matador.

Data: 2009-11-15 16:13:45
Autor: Karol

#
Bez Wydziału Prasy KC i cenzury, na zasadzie pospolitego ruszenia, lider PO dysponuje rzeszą pracowników mediów, którzy każdą klęskę i zaniechanie przedstawiają jako sukces.
#

przeciez to ewidentne. Korzystaja calymi garsciami z doswiadczen
komunistycznej propagandy, szczegolnie tej z czasow Gierka.
W koncu przeciez to ci sami ludzi i ich wychowankowie.

Data: 2009-11-15 17:54:27
Autor: matador
Karol pisze:

przeciez to ewidentne. Korzystaja calymi garsciami z doswiadczen
komunistycznej propagandy, szczegolnie tej z czasow Gierka.
W koncu przeciez to ci sami ludzi i ich wychowankowie.

Szczególnie WSI24.

matador.

Data: 2009-11-15 16:58:37
Autor: Karol
Karol pisze:

> przeciez to ewidentne. Korzystaja calymi garsciami z doswiadczen
> komunistycznej propagandy, szczegolnie tej z czasow Gierka.
> W koncu przeciez to ci sami ludzi i ich wychowankowie.

Szczególnie WSI24.

no i przede wszystkim GW. A o tzw. polskich mediach, taka ciekawostka
znaleziona w sieci:

*Odpowiedzialnym z ramienia II Zarządu Sztabu Generalnego WP za lokowanie
agentów w sferze mediów był Ryszard Pospieszyński, najpierw pracownik Komitetu
Centralnego ZPR, a później dyrektor generalny Filmu Polskiego. Ja dostałem od
służb specjalnych wojskowych zadanie po konsultacjach z Pospieszyńskim aby
znaleźć za granicą firmę, która mogłaby pełnić rolę "konia trojańskiego", to
znaczy która mogłaby służyć do wprowadzenia agentów na obszar na Zachodzie, w
dziedzinie mediów. Był to rok 1987. Jedyną firmą zagraniczną w dziedzinie
mediów, którą znałem była firma należąca do Jana Wejcherta, ulokowana w
Irlandii, na obszarze doków portowych, które stanowiły wydzielony w Irlandii
obszar tzw. "raju podatkowego". Mechanizmy działań tego raju podatkowego były
analogiczne do tych, które funkcjonowały na Guernsey. Firma ta nazywała się
Cantal , a później zmieniono jej nazwę na I.T.I. Ta firma finansowała się z
kredytów banku handlowego International w Luksemburgu. Zapytałem służb
wojskowych czy mogę podjąć kontakt z Wejchertem. Otrzymałem wówczas
informację, że on już współpracuje ze służbami wojskowymi, więc będzie to
proste. W tym czasie byłem dyrektorem Departamentu Kredytów w BHI. Poznałem w
czasie tych rozmów z Wejchertem jego współpracowników m.in. Mariusza Waltera.*

Data: 2009-11-15 22:12:56
Autor: Anatol

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hdp72i$oen$1newsread2.aster.pl...
u2 wrote:
http://www.rp.pl/artykul/391757_Pasmo_sukcesow___czyli_katastrofa.html

Otoz to!

Ziemkiewicz coraz bardziej pogrąża się w rzeczywistości wirtualnej, czyli bredniach tworzonych przez siebie i reszty towarzyszy z RP czy Salonu 24. Odnoszę wrażanie, że jakiekolwiek sukcesy Polski doprowodzają ludzi jemu podobnych do szczerej rozpaczy, a żródłem radości może być tylko jakaś wielka katastrofa.

Anatol

Data: 2009-11-15 13:46:03
Autor: Hans Kloss
On 15 Lis, 22:12, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:

Ziemkiewicz coraz bardziej pogrąża się w rzeczywistości wirtualnej,

Niestety, mam dla ciebie niemiła wiadomość- w rzeczywistości
wirtualnej, kreowanej przez salonowe merdia i usłużne "ałtorytety"
żyjesz ty i tobie podobni. Rządy palitusków to dla kraju istna
katastrofa, porównywalna z tą jaka się okazały swego czasu rządy
elesde. Dzisiaj w WSI24 zebrało się kilka gadających głów
(propełoskich i lewicowych jak najbardziej) i jedna z nich wygłosiła
tezę że rząd Tuska przypomina mu restaurację w której króluje przemiły
szef kuchni, podają szarmanccy i przystojni kelnerzy, jest przyjemny
wystrój wnętrza... tylko żadnej potrawy nie da się zjeść. Bo czym by
by się nie zainteresować- opieką zdrowotną, systemem emerytalnym,
administracją, sądownictwem, działaniami antykorupcyjnymi, polityką
zagraniczną- wszystko leży i kwiczy, wszędzie burdel i bezhołowie.
Tak zgodnie stwierdzili zaproszeni do walterowni, przychylni tuskoidom
dziennikarze. Resztę dośpiewaj sobie sam.
J-23

Data: 2009-11-15 23:40:12
Autor: Anatol

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:db590955-f321-4278-90dd-8a49289ceeaaj4g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Tutaj system jest ten sam co 2 czy 4-lata temu, za wyjątkiem emerytur dla SBeków a od 2011 emerytur mundurowych ( o ile nie będzie problemów z opozycją).
Wszelkim redukcjom przywilejów emerytalnych (KRUS, górnicy) przeciwstawia się opozycja i obóz prezydencki co rzeczywiscie jest porażką Polski - ale z tą ilością głosów w Sejmie PO obecnie nie ma na to wpływu.

administracją, sądownictwem,

Oddzielono prokuraturę od ministra sprawidliwości, radykalnie uproszczono system autoryzacji PITów skladamych przez internet, bardzo sprawnie działa Ministerstwo Finansów ( http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jacek-Rostowski-najlepszym-ministrem-finansow-w-Europie-Srodkowej-i-Wschodniej-2027286.html ) , Ministerstwo Rozwoju Regionalnego ( http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/polska_nadal_najlepsza_we_wdrazaniu_funduszy_europejskich-a_10662.htm ) Ministerstwo Infrastruktury (przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów w zakresie infrastruktury i stadionów.) Największy wzrost gospodarczy w całej Europie potwierdza właściwe postępowanie rządu wobec kryzysu.

Reszta administracji funkcjonuje tak jak za poprzednich rządów.

działaniami antykorupcyjnymi,

Jakieś statystyki ?

polityką
zagraniczną-

Buzek - przwodniczącym parlamentu europejskiego, wycofanie wojsk z Iraku i znacznie lepsze stosunki z Europą Zachodnią.

wszystko leży i kwiczy, wszędzie burdel i bezhołowie.
Tak zgodnie stwierdzili zaproszeni do walterowni, przychylni tuskoidom
dziennikarze. Resztę dośpiewaj sobie sam.

Jeszcze jakiś czas temu powsczechnie wieszczono porażkę tego rzadu w przygotowaniach do EURO 2012 - obecnie trwają intensywane prace na 6 stadionach (3 nowe + 3 radykalna przebudowa) przeznaczonych do rozgrywek oraz budowy zaplecza dla centrów pobytowych. Jak dla mnie jest to sukces, dla innych powód do rozpaczy. Niektóre media odkryły już ze stan faktyczny znacznie różni się od rzeczywistosci wirtulanej przez nie wykreowanej (zdziwienie zaawansowaniem robót).

Autostrady i drogi ekspresowe - przyśpiesznie nie spotykane w historii Polski. Nawet Ziemkiewicz nie chce o tym pisać, co potwierdza sukces (jak do tej pory podpisane nowe umowy na budowę 577 km autostrad i 408 km dróg ekspresowych - do połowy 2010 przybędzie podpisanych umów na kolejne 500 km).

Armia zawodowa - wbrew różnym bredniom wypisywanym na łamach RP i bezkrytrycznie powtarzanym gdzie się tylko da, mamy już armie zawodową, a jej siła nie zależy od jak największego udziału szeregowych i stopień oficera nie jest równoznaczny ze stanowiskiem dowódczym - identyczne relacje liczby oficerów do szeregowych występują w zawodowej armii USA.

Niektórzy chyba tęsknią do czasów wyzysku i bandytyzmu z czasów przymusowego poboru :
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,3709005.html

Anatol

Data: 2009-11-15 15:46:57
Autor: Hans Kloss
On 15 Lis, 23:40, "Anatol" <c...@usuntowp.pl> wrote:

[...]

Z kimś dla kogo podpisanie umowy o budowę autostrady jest niesłychanym
sukcesem, ważniejszym nawet niż z owej autostrady zbudowanie albo kto
jakość stosunków z Rurytanią ocenia na podstawie tego ile razy
rurytański premier pogłaskał naszego- z kimś takim naprawdę trudno
poważnie rozmawiać o polityce. I nie tylko.
J-23

Data: 2009-11-16 01:23:38
Autor: Anatol

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d4ee534f-334e-4f5b-9516-

Z kimś dla kogo podpisanie umowy o budowę autostrady jest niesłychanym
sukcesem, ważniejszym nawet niż z owej autostrady zbudowanie

Rola rządu kończy się na załatwieniu wszystkich pozwoleń, załatwieniu finansowania i podpisaniu umowy - buduje (i ewentualnie jeszcze projektuje) druga strona umowy. Jak dotychczas nie ma większych opóźnień w rozpoczęciu budów (w budowie jest 310 km autostrad i 342 km dróg ekspresowych), jedyne które były dotyczyły kredytowania prywatnych koncesjonariuszy przez zachodnie banki ale to już załatwiono (w ciągu 10 tygodni ma być także dopięte kredytowanie A1 Stryków-Pyrzowice, 1 mld EUR z EBI już jest).

Fotorelacje z postępów już rozpoczetych robót

106 km odcinka A2 Kulczyka (blokowanego przez 2 lata przez rząd PiS) :

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=389291&page=137

94 km A1 Pyrzowice-Gorzyczki (w tym 30 km w ramach umowy podpisanej jeszcze za PiS ):

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=542716&page=285

62 km A1 Grudziądz-Toruń (2 lata blokowane przez rząd PiS):

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=689744&page=50

27 km autostradowej obwodnica Wrocławia A8 :

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=541312&page=327

20 km autostradowej obwodnicy Mińska-Mazowieckiego A2 :

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=475549&page=42

Anatol

Data: 2009-11-16 00:49:54
Autor: Karol
Anatol <c355@usuntowp.pl> napisał(a):

> [...]

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=541312&page=327

20 km autostradowej obwodnicy Mińska-Mazowieckiego A2 :

to o niczym nie swiadczy. Podaj zestawienie dla autostrad, ktore zrealizowano podczas rzadow poszczegolnych partii od momentu rzekomego obalenia komuny w
Polsce. Wtedy bedzie mozna jakos to co piszesz ocenic.

Odnoscie polskich sil zbrojnych badz uprzjmy podac jakies dane, ktore mozna
porownac, np. jak wyglada w Polsce i innych panstwach stosunek oficerow do
szeregowych zolnierzy (koniecznie podaj te liczby dla USA, o ktorych wspominasz).
Aby wyrobic sobie jakies zdanie na temat obecnej polskiej armii zawodowej,
podaj argumenty, ktore obala te, przedstawiane przez generalow, ktorzy
krytykuja poczynania Klicha. Tak jak ty to piszezs w swoim poscie, to moze
napisac kazdy dyletant. Wytlumacz dlaczego z KRUZEM sa problemy, przeciez PSL jest partia
wspolrzadzaca z PO. Nie obciazaj wiec tym problemem veta prezydenckiego.

Uzasadnij, dlaczego PO zamierza zbagatelizowac i zamiesc pod dywan wszystkie
afery.

To narazie tyle, co mi przyszlo do glowy w ziazku z twoim postem.

Uzasadnij, jakim sukcesem dla Polski jest wybor Buzka do PE, oraz na czym
polegaja te *lepsze* stosunki z zachodem.

Data: 2009-11-16 07:50:03
Autor: Anatol

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hdq7jh$3mc$1inews.gazeta.pl...

to o niczym nie swiadczy. Podaj zestawienie dla autostrad, ktore zrealizowano
podczas rzadow poszczegolnych partii od momentu rzekomego obalenia komuny w
Polsce. Wtedy bedzie mozna jakos to co piszesz ocenic.

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=345003&page=133

V. Umowy na budowę dróg podpisane w danym roku w kilometrach:

Rok ............... A ..... S 2x2/2x3 .. S 1x2 ......... Ogółem

2007 ........... 55,3 ....... 88,2 ....... 6,5 ............... 150,0
2008 .......... 211,4 ...... 99,1 ...... 23,3 .............. 333,8
2009 .......... 365,6 ..... 261,7 ....... 7,7 .............. 635,0

Dane z reszty lat można wyliczyć na podstawie :

http://budownictwo.wnp.pl/grabarczyk-i-pol-mistrzowie-budowy-drog,63008_1_0_0.html

Polaczek w ciągu 2 lat podpisał umowy na 110 km.

[...]

http://www.bls.gov/oco/ocos249.htm (Table 1)

Oficerowie : 222 tys
Podoficerowie : 787 tys
Szeregowi : 328 tys (udział = 24,53% czyli jeszcze mniej niż w Polsce z 32%)

Aby wyrobic sobie jakies zdanie na temat obecnej polskiej armii zawodowej,
podaj argumenty, ktore obala te, przedstawiane przez generalow, ktorzy
krytykuja poczynania Klicha.

O które argumenty generałów chodzi ?

[...]

Chodzi o to że w tym Sejmie nie ma z kim zrobić koalicji do przegłosowaania zmian likwidujących KRUS, a PO samodzielnie ma za mało głosów. Przy sprzeciwie Prezydenta i SLD poparcie PSL i tak nie wystarcza.

Anatol

Data: 2009-11-16 10:12:07
Autor: iaforek
[...]

Manipulator to jesteś niesamowity!!!
Co chciałeś zasugerować swoim porównaniem, że w Polsce jest jeszcze mniej?
 Wyrwane z kontekstu "fakty'" i "dane". Oblicznie jakiś procentów, tak aby było wygodniej, aby bardziej pasowało do tezy.

Cytat: 'Oficer może być "szeregowym" żołnierzem oddziału np. pilotem, operatorem GROMu, saperem, lekarzem, informatykiem, albo innym specjalistą-inżynierem, a może również pełnić etat podoficerski np. dowódcy drużyny)'.

Chyba to już raz uzgodniliśmy, że liczenie wszyscy do liczby szeregowych jest porównaniem bezsensownym. Cytat: 'W kazdym razie przyznajesz że (...) artykul bazuje na udziale szeregowcó w armii i założeniu że tylko szeregowcy  mogą obsługiwać sprzęt i trenować na strzelnicy (...) jest debilny.'

Krótko mówiąc: skończ waść, wstydu oszczędź.

--
iaforek

Data: 2009-11-16 18:43:47
Autor: Anatol

Użytkownik "iaforek" <iaforek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hdr8hn$4c0$1inews.gazeta.pl...

[...]

My uzgodniliśmy, a info o dramatycznym udziale szeregowców  w armii jest dalej rozpowszechniane.

Anatol

Data: 2009-11-16 17:49:19
Autor: Karol
> [...]

> strzelnicy (...) jest debilny.'

My uzgodniliśmy, a info o dramatycznym udziale szeregowców  w armii jest dalej rozpowszechniane.

 ale to ty wlasnie w swoim poscie na ta proporcje sie powolales w swoim
uzasadnieniu, pominales tak istotna rzecz jak uzbrojenie armii amerykanskiej i
polskiej. Nie wsponiales rowniez o tym ze Klich i biurokraci lekcewaza kompletnie zdanie zawodej kadry oficerskiej, ktora rzadza jakies paniusie za biurka. To skandal ! To dzialanie przeciw polskiej racji stanu !

Data: 2009-11-16 19:01:27
Autor: Anatol

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hds3av$o5t$1inews.gazeta.pl...

[...]

Stan uzbrojenia WP nie pogorszył sie w ostatnim czasie (a wręcz przeciwnie - przybywa samolotow transportowych, śmiglowców, samolotów bezzałogowych, zaawansowanych środków łączności i wykrywania, Rosomaków itd.) więc i nie spadło też zapotrzebowanie ilościowe na jego fachową obsługę w stopniu podoficerskim i oficerskim .

Nie wsponiales rowniez o tym ze Klich i biurokraci lekcewaza
kompletnie zdanie zawodej kadry oficerskiej, ktora rzadza jakies paniusie
za biurka. To skandal ! To dzialanie przeciw polskiej racji stanu !

W demokratycznym kraju rządzą cywile, a wojsko co najwyżej może wykonywać rozkazy. Jeżeli żołnierz chce się zajmować polityką to powinien najpierw przejść do cywila, niezależnie od swoich racji.

Anatol

Data: 2009-11-16 18:10:42
Autor: Karol
> [...]

Stan uzbrojenia WP nie pogorszył sie w ostatnim czasie (a wręcz przeciwnie - przybywa samolotow transportowych, śmiglowców, samolotów bezzałogowych, zaawansowanych środków łączności i wykrywania, Rosomaków itd.) więc i nie spadło też zapotrzebowanie ilościowe na jego fachową obsługę w stopniu podoficerskim i oficerskim .
 innego zdania sa fachowcy, ktorzy z powodu konfliktow z otoczeniem Klicha odchodza z wojska.

> [...]

W demokratycznym kraju rządzą cywile, a wojsko co najwyżej może wykonywać rozkazy. Jeżeli żołnierz chce się zajmować polityką to powinien najpierw przejść do cywila, niezależnie od swoich racji.

 Polsce do takiej demokracji jak w innych krajach to jeszcze ho, ho, ho i
jeszcze troche ..daleko. Czytalem wywiadu z generalami ktorzy odeszli z wojska
i to im wierze, a nie demagogicznym wypowiedziom zwilennikow PO, ktora to
partia robi wszystko aby kompletnie rozwalic Polske.

Anatol

Data: 2009-11-16 19:27:42
Autor: Anatol

Użytkownik "Karol " <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hds4j2$mq$1inews.gazeta.pl...

> [...]
podoficerskim i oficerskim .

innego zdania sa fachowcy, ktorzy z powodu konfliktow z otoczeniem Klicha

To twierdzą że spada ilość uzbrojenia i wyposażenia ?

I jeszcze o  szeregowych : w Polsce coraz więcej zadań wykonuje cywilny outsourcing - od remontów, sprzątania, przyrządzania posiłków po ochronę.

Anatol

Data: 2009-11-16 00:27:21
Autor: HaMMeR
Anatol wrote:

[...]

__________________________

Czy to jest mozliwe miec tak wyprany mozg?
Jak omotani slepcy klepiecie te propagandowa mantre,
ktora juz bezbolesnie lykacie po spreparowaniu wam mozgow!
To juz nie irytuje.., to przeraza!

Data: 2009-11-16 00:49:58
Autor: Anatol

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hdq2p0$kjl$1newsread2.aster.pl...

To juz nie irytuje.., to przeraza!

Armia zawodowa, budowa stadionów i dróg szybkiego ruchu, skladanie PITów przez internet, najszybszy wzrost PKB w Europie i najlepsze wykorzystywanie funduszy UE przerażają ? To chyba tylko w Polsce jest możliwe.

Anatol

Data: 2009-11-16 12:58:01
Autor: HaMMeR
Anatol wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Noooo.. i to wszystko przez sen propagandzisty...

Data: 2009-11-16 17:13:26
Autor: u2
Anatol pisze:

[...]

Armia bez szeregowców i funduszy na modernizację, stadiony buduje się za
koszmarne pieniądze by stały po Euro puste, PITy przez internet to
pitu-pitu, PKB wg propagandy sukcesu wzrasta, ale dużo szybciej wzrasta
dziura budżetowa, a ludzie tracą miejsca pracy. Wykorzystanie funduszy
europejskich woła o pomstę do nieba, bo nie przechodzą projekty
rzeczywiście potrzebne, ale te które zostały maksymalnie uproszczone by
nie popełnić błędu w interpunkcji. Tak buduje się hotele dla psów i
kotów, ale nie domy dla obywateli. To jest tylko w PO-lsce możliwe.

Data: 2009-11-16 10:38:07
Autor: Tomek
[...]

Masz rację. Ale czy wiesz, dlaczego?
W skrócie jest to tak - gdyby chcieć wprowadzić ZUS zamiast KRUS, to albo rolnicy wszyscy bez wyjątku musieliby mieć zarejestrowaną działaność gospodarczą (urzędy nie są przygotowane na taką skalę obsługi), albo musiałby być wporowadzony ryczałt. Przy ryczałcie 80% rolników przejdzie do szarej strefy i nawet tych marnych pieniędzy, jaką płacą KRUS, minister finansów nie obejrzy. A z kolei gwałtownie wzrosną wydatki na opiekę społeczną, bo jako osoby bez dochodów zgłoszą się właśnie rolnicy. Trzeba po prostu poczekać z reformą KRUSU aż starsi rolnicy po prostu wymrą, a młodsi sami będą chcieli oszczędzać kasę w ZUSie (o ile znów jakiś pacan nie wpadnie na pomysł zabrania tych pieniędzy do budżetu, co próbuje właśnie robić rząd).

administracją, sądownictwem,

Oddzielono prokuraturę od ministra sprawidliwości,

A czy to jest dobrze? Rząd nie ma wpływu na prokuraturę, co wcale nie musi być takie dobr. Sprawa dyskusyjna.

radykalnie uproszczono system autoryzacji PITów skladamych przez internet,

Tak? To spróbuj wysłać korektę PIT :-) Życzę powodzenia.
Albo spróbuj wypełnić PIT nając połaczenie modemowe.

bardzo sprawnie działa Ministerstwo Finansów ( http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jacek-Rostowski-najlepszym-ministrem-finansow-w-Europie-Srodkowej-i-Wschodniej-2027286.html )

Czy to nie ten, co to kryzysu nie zauważył? Informacje na Zachodzie czerpie się głównie z prasy, a u nas to głównie GW, któa stwierdzi że czarne jest białe, a białe - czarne - jeśli będzie miała w tym interes. Na razie bezrobocie rośnie co jest głównie sprawą MF. A ten niby wzrost to w granicach błędu statystycznego...

[...]

Ło matko, to nie czytasz nawet GW? Nie widzisz, jak sie ustawia przetargi? Poczytaj jakąś polską prasę, a nie poslkojęzyczną. W sprawach korupcji za rządów Tuska spadliśmy w rankingach gdzieś tam za Burkina Faso i Malawi...

Reszta administracji funkcjonuje tak jak za poprzednich rządów.

działaniami antykorupcyjnymi,

Komisja hazardowa? Która ma w 50 dni roboczych prześledzić 8 lat? Chyba se jaja robisz, a Prima aprilis dopiero za 4 miesiące...
[...]

Jakie uprawnienia ma PE? Czytałeś? Wpływ PE na nasze życie jest mniej wiecej taki, jak wpływ miesiączkowania pingwinów na rozwój cyklizmu w Chinach. W UE rządzi Komisja, a Parlament to takie forum, gdzie sobie można pogadać, pokrzyczeć i wziąć diety.

Te lepsze stosunki to głaskanie po główce za to, że nie protestujemy w ważnych sprawach? Mając cementownie musimy cement sprowadzać, bo w ramach polepszenia stosunków ten rząd nie wywalczył większych kwot CO2. A wojsko gdzie się będzie szkolić, jak nie na wojnie? Rozumiem, że w koszarach zorganizuje się dodatkowe obieranie kartofli? To tak w ramach przygotowania do wojny...?

[...]

Cholerny sukces - dla dwudziestu kilku facetów uganiających sie za napompowanym pęcherzem... A wolałbym zamiast stadionu jakąś kasę dać na naprawdę ważne problemy. Przypominam, że za pół mld zł rząd kupił przychylność ITI, a HGW płacze, że nie ma kasy na inwestycje...

[...]

Tu masz rację. Takie tempo umożliwiła tzw. Ustawa drogowa. Poczytaj, kto ją zgłosił Sejmowi...
Swoją drogą słyszałem, że Gierkówka będzie w znacznej części płatna (jak wszystkie autostrady). I zdaje się któraś z nich jest do rozbiórki...

[...]

Czyżby armia USA dysponowała - podobnie jak nasza - głównie kałasznikowami? Fajne porównanie - mamy ooficerowienie jak armia USA... Jak to się pieknie czyta. I pewnie mamy tyle samo samolotów (na obwatela oczywiście, żeby być rzetelnym), mamy tyle samo czołgów, lotniskowców, rakiet, bomb jądrowych...

Niektórzy chyba tęsknią do czasów wyzysku i bandytyzmu z czasów przymusowego poboru :
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,3709005.html

Anatol

Na koniec pytanie - Anatol, co Ty czytasz, co Ty palisz i gdzieś Ty sie uchował?
Tomek

Data: 2009-11-16 10:19:04
Autor: Tomek
[...]

Ha, to nie znasz ostatniej interpretacji. Podał ją dziś rano Niesioł. Otóż stwierdził, że rząd nic nie robi, bo i tak prezydent wszystko zawetuje. To po co się wysilać?
Teoria zaiste przewrotna - nie nie robimy, bo i tak opozycja przeszkadza...
Tomek

Pasmo sukcesów, czyli katastrofa