Pass ws. zydow.

Data: 2013-11-16 07:13:23
Autor: leming.show
Pass ws. zydow.
Proponuje tydzien bez tematyki zydow, mam dosc, serio. Nie wiem, moze muslimy, moze ruskie, niemcy, cokolwiek byleby nie zydzi, musze sie zregenerowac:) Moga byc teorie spiskowe, Kaczki, Donki, sodomici, masoni czy ufo. Prosze! :)

Data: 2013-11-16 17:43:33
Autor: u2
Pass ws. zydow.
W dniu 2013-11-16 16:13, leming.show@gmail.com pisze:
[...]

ale to zydki, czyli parchy rzadza w czeciej peloskiej.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-16 17:56:53
Autor: mkarwan
Pass ws. zydow.

Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:b55d1587-8558-4c09-968e-f72c6d052850googlegroups.com...
Proponuje tydzien bez tematyki zydow, mam dosc, serio.
Nie wiem, moze muslimy,

Czemu nie piszesz po polsku muzulmanie, a nie "muslimy"?

Data: 2013-11-16 18:02:25
Autor: BongoBongo
Pass ws. zydow.
Dnia Sat, 16 Nov 2013 07:13:23 -0800 (PST), leming.show@gmail.com
napisał(a):

[...]

Z utęsknieniem czekamy na kolejn± teorię spiskow± na temat katastrofy
smoleńskiej.Czytałem na którym¶ z portali, że syn Walentynowicz chce znów
wykopać mamusie bo nie jest znów pewny czy to ona. Załóżmy, że odkopie i
okaże się, że to kto¶ inny. Co wtedy? Zacznie się masowe wykopywanie
pozostałych by sprawdzić gdzie jest prawdziwa Walentynowicz? Wawel ominie
czy jak wszyscy to wszyscy.

Data: 2013-11-16 18:06:21
Autor: u2
Pass ws. zydow.
W dniu 2013-11-16 18:02, BongoBongo pisze:
Z utęsknieniem czekamy na kolejn± teorię spiskow± na temat katastrofy
smoleńskiej.Czytałem na którym¶ z portali, że syn Walentynowicz chce znów
wykopać mamusie bo nie jest znów pewny czy to ona.

widzisz zydoski knurze, zydoubecy tacy jak ty potrafia tylko upokarzac swoje ofiary.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że s± narodem wybranym. Czuj± się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek by¶my zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że Ľle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używaj± słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłuj± niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworz± mowę nienawi¶ci".

Data: 2013-11-16 18:12:26
Autor: BongoBongo
Pass ws. zydow.
Dnia Sat, 16 Nov 2013 18:06:21 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Widzisz komuszy impotencie, nie jeste¶ nawet knurem bo jeste¶ wykastrowany
psychicznie. Takie jełopy jak ty nie maj±c nic do powiedzenia zasrywaj±
psp. Parchaty kmiocie, napiłe¶ się to idĽ przespać się w wychodku!

Data: 2013-11-16 18:15:08
Autor: u2
Pass ws. zydow.
W dniu 2013-11-16 18:12, BongoBongo pisze:
Widzisz komuszy impotencie, nie jeste¶ nawet knurem bo jeste¶ wykastrowany
psychicznie. Takie jełopy jak ty nie maj±c nic do powiedzenia zasrywaj±
psp. Parchaty kmiocie, napiłe¶ się to idĽ przespać się w wychodku!

idz zydoubecki knurze do swojego firerka po kolejne rozkazy ...-;)

Data: 2013-11-16 18:17:16
Autor: BongoBongo
Pass ws. zydow.
Dnia Sat, 16 Nov 2013 18:15:08 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Paszoł won pijaczyno!

Data: 2013-11-16 18:18:33
Autor: u2
Pass ws. zydow.
W dniu 2013-11-16 18:17, BongoBongo pisze:
idz zydoubecki knurze do swojego firerka po kolejne rozkazy ...-;)
Paszoł won pijaczyno!

jeszcze nie poszedles zydoubeku po kolejne prikazy ? ...-;)

Data: 2013-11-16 18:23:48
Autor: BongoBongo
Pass ws. zydow.
Dnia Sat, 16 Nov 2013 18:18:33 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-11-16 18:17, BongoBongo pisze:
idz zydoubecki knurze do swojego firerka po kolejne rozkazy ...-;)
Paszoł won pijaczyno!

jeszcze nie poszedles zydoubeku po kolejne prikazy ? ...-;)

Sciepe też zasrywasz komuszy psi synu?

Pass ws. zydow.