Passagiere von Flug MH17 definitiv "Dosenfleisch"

Data: 2014-11-04 04:44:54
Autor: do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!
Passagiere von Flug MH17 definitiv "Dosenfleisch"

Pasazerowie lotu MH17 byli "padlina w konserwie" (brutalnie tlumaczac)

Panie Boukun zerknij pan na tresc tego sprawozdania http://pl.vc/19sj6

Mam niemal na calym globie kogos z rodziny, ponadto roznych znajomych,
ale dokladnie w rejonie tego  dziwacznego ""zdarznia"" nikogo; co mnie
troche martwi, albowiem ta "sprawa" cuchnie podobnie jak *mord* z 9/11
w ""wielkim (na wskros zgnilym) jablku/ogryzku""  http://pl.vc/5r7q6 i
http://pl.vc/4qrlo , chcialbym miec wiesci z tzw. "pierwszej reki"...,
ale tu niestety na przeszkodzie "pustynia informacyjna".

Co pan sadzi na ten temat?  Moim zdaniem sprawozdanie jest wiarygodne!

Data: 2014-11-04 20:49:41
Autor: boukun
Użytkownik "do jasnej cholery otworzcie wreszczie oczy!" <walcz.o.demokracje@jeden.z.drugim.invalid> napisał w wiadomości news:m38if7$2f7$1faro.eternal-september.org...

[...]

Szczerze mówiąc, wydaje mi się to na teorię spiskową w stylu macierewiczowego "zamachu smoleńskiego". Wszak separatyści zebrali wszystkie ciała pasażerów i załogi MH17 figurujących na liście tego feralnego lotu i wysłali je transportem kolejowym do Kijowa (zdaje mi się), a stamtąd do Holandii. Była lista pasażerów? Była. To gdzie oni są, jak zastąpiono ich "konserwami"?

boukun

Passagiere von Flug MH17 definitiv "Dosenfleisch"