Passat 2.0 TDI DSG na co zwrócić uwagę przed kupnem?

Data: 2013-07-17 11:15:03
Autor: Myjk
Passat 2.0 TDI DSG na co zwrócić uwagę przed kupnem?
Wed, 17 Jul 2013 01:26:06 -0700 (PDT), M
Na lokalnym rynku mam w czym wybierać

Ileż to km robisz że potrzeba Ci Diesla?
ewentualnie Octavia z tym samym zestawem napędowym.

Ale pamiętasz że Octavia to klasa niżej niż Passat?

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-07-17 11:38:21
Autor: M
Passat 2.0 TDI DSG na co zwróciæ uwagê przed kupnem?
W dniu ¶roda, 17 lipca 2013 11:15:03 UTC+2 u¿ytkownik Myjk napisa³:
Wed, 17 Jul 2013 01:26:06 -0700 (PDT), M > Na lokalnym rynku mam w czym wybieraæ Ile¿ to km robisz ¿e potrzeba Ci Diesla? > ewentualnie Octavia z tym samym zestawem napêdowym.

Ale pamiêtasz ¿e Octavia to klasa ni¿ej ni¿ Passat?

-- Pozdor Myjk

Ile¿ to km robisz ¿e potrzeba Ci Diesla?

No latam ko³o 15 kkm rocznie, wiem ma³o, ale od 2006 mam diesle i jako¶ chyba sie przyzwyczai³em

ewentualnie Octavia z tym samym zestawem napêdowym.

Ale pamiêtasz ¿e Octavia to klasa ni¿ej ni¿ Passat?

Pamiêtam pamiêtam, jest to do zaakceptowania :-)

Data: 2013-07-17 21:17:41
Autor: Myjk
Passat 2.0 TDI DSG na co zwrócić uwagę przed kupnem?
Wed, 17 Jul 2013 11:38:21 -0700 (PDT), M
No latam koło 15 kkm rocznie, wiem mało, ale od 2006 mam diesle i jakoś chyba sie przyzwyczaiłem

W takim razie weź sobie T(F)SI. Wersje przed 2011 zjadają co prawda trochę
oleju, ale jeździ się tym cudownie. Ciągnie to dużo lepiej z dołu niż
diesel 2.0 nawet przy silniku 1.8@160KM (najczęściej serwowany właśnie w
Octavii), jest dużo cichszej, pali niewiele więcej i zazwyczaj nie jest aż
tak zajechane przy zakupie z drugiej ręki (choć TSI z DSG jest bardzo mało
na naszym rynku) -- co więcej, nie ma ew. problemów z DPFem.
Pamiętam pamiętam, jest to do zaakceptowania :-)

Hm... ale Passat jest jednak większy, nieco lepiej wyciszony, z lepszym
wyposażeniem -- różnia w cenie jest dosyć spora pomiędzy tymi autami (nawet
do 10 tys.).

--
Pozdor Myjk

Passat 2.0 TDI DSG na co zwrócić uwagę przed kupnem?