Passat B6 - bagażnik

Data: 2009-12-24 14:38:52
Autor: kik
Passat B6 - bagażnik
Witam, potrzebuję instrukcję montażu bagażnika (chodzi o belki) do Passat sedan B6. Bagażnik to oryginał VW 3C0 071 126 Jaki¶ skan lub xero. Może kto¶ pomoże? Proszę.

Data: 2009-12-25 19:23:14
Autor: glang
Passat B6 - bagażnik
Witam, potrzebuję instrukcję montażu bagażnika (chodzi o belki) do Passat
sedan B6. Bagażnik to oryginał VW 3C0 071 126 Jaki¶ skan lub xero. Może kto¶
pomoże? Proszę.

ale jak± instrukcję? pod uszczelkami w drzwiach masz znaczniki gdzie założyć łapy i to wszystko. dobrze skręcić i jechac
pzdr
GL

Data: 2009-12-25 20:16:40
Autor: kik
Passat B6 - bagażnik
> [...]

ale jak± instrukcję? pod uszczelkami w drzwiach masz znaczniki gdzie założyć łapy i to wszystko. dobrze skręcić i jechac
Wyraziłem się do¶ć precyzyjnie - instrukcję montażu. Każda łapa inna. Generalnie chodzi o to: która gdzie idzie.
To wszystko, nic więcej.

--

Passat B6 - bagażnik