Passat B7 - jak usun±æ ¿ó³t± kupê z daszka?

Data: 2012-08-12 17:43:31
Autor:
Passat B7 - jak usun±æ ¿ó³t± kupê z daszka?
Czy ktoś z Was wie w jaki sposób usunąć żółtą kalkomanię (czy cokolwiek to jest) z idiotycznymi ostrzeżeniami dla odmóżdżonych pasażerów z osłony przeciwsłonecznej? Zazwyczaj jest to zwykła nalepka, w dodatku po jednej stronie daszka, której można się bez problemu pozbyć. Tutaj jest to coś w stylu kalkomanii, wielkie, obleśne, żółte i przywalone po obu stronach! Czyli obojętne, czy osłona jest otwarta, czy zamknięta, mamy ciągły kontakt z tym żółtym paskudztwem.

Jakieś pomysły? Zaznaczam, że chodzi mi o takie, od których sama osłona nie ucierpi. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-12 20:30:03
Autor: DoQ
Passat B7 - jak usunąć żółtą kupę z daszka?
W dniu 12-08-2012 19:43, tо pisze:
Jakieś pomysły? Zaznaczam, że chodzi mi o takie, od których sama osłona
nie ucierpi. ;-)

Zamaż korektorem albo markerem. Ew. możesz coś nakleić, np. hello kitty:)

--
Pozdr.

Data: 2012-08-12 21:10:54
Autor: sandman
W dniu 2012-08-12 19:43, tо pisze:
[...]

sprzedać samochód

--
sandman

Data: 2012-08-12 21:40:04
Autor: venioo@interia.pl
Passat B7 - jak usunąć żółtą kupę z daszka?
W dniu 2012-08-12 19:43, tо pisze:

Jakieś pomysły? Zaznaczam, że chodzi mi o takie, od których sama osłona
nie ucierpi. ;-)

PowieÅ› CB w tym miejscu.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-08-13 11:32:26
Autor: Papkin
tо wrote:
[...]

Nalepic JP2 i sw Krzysztofa - duet ten daje ci +1 i oslone przeciw zlym mocom.

Data: 2012-08-13 18:04:18
Autor: DoQ
W dniu 13-08-2012 11:32, Papkin pisze:
Nalepic JP2 i sw Krzysztofa - duet ten daje ci +1 i oslone przeciw zlym
mocom.

Tylko z której strony? Krzysztof z lewej czy prawej?

--
Pozdr.

Passat B7 - jak usun±æ ¿ó³t± kupê z daszka?