Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?

Data: 2010-06-18 11:40:32
Autor: Gabriel'Varius'
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Użytkownik Katanka napisał:

Wczoraj miałem okazję jechać nówką Passatem CC. Miał przejechane 1200km (kupiony 3 tygodnie temu). Silnik 1.8T benzyna, 17" felgi, brak ksenonów, fatalne audio, brak skury, w środku plastiki. Auto kosztowało 117 tysięcy brutto. VW ocipiał za przeproszeniem z tą ceną?
Oj zaraz Ci sie dostanie od grupowych guru co jezdza autami z jedynie slusznym znaczkiem auta dla ludu :-) To sa auta najlepsze, najszybsze, najoszczedniejsze, najbardziej komfortowe, bezawaryjne i bezobslugowe przez najblizsze 20 lat, itp. :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-06-18 11:42:34
Autor: Katanka
Gabriel'Varius' wrote:
[...]

bezobslugowe przez najblizsze 20 lat, itp. :-) pozdrawiam

No dobrze, niech mi się dostanie. Wspomniałem, że kolega na auto musiał czekać 3 miesiące!? Spodziewałem się cudu nad Wisą, a było bardzo kiepsko :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-18 11:44:55
Autor: Gabriel'Varius'

Gabriel'Varius' wrote:

[...]

W tym roku juz jeden cud naw Wisla byl a konkretniej na Wawelu :-) Oby nie bylo kolejnego w niedziele :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-06-18 11:46:15
Autor: Katanka
Gabriel'Varius' wrote:

[...]

Jeszcze jedno :) Jak kolega spytał w salonie o rabat to go sprzedawca wyśmiał ;) Dostał w gratisie blokadę skrzyni biegów "Bear".

Data: 2010-06-18 11:52:07
Autor: Gabriel'Varius'

Gabriel'Varius' wrote:

[...]

Podobnie jest na Toyoty. Jak szukalem auta dla zony to na Aygo nie bylo mowy o rabacie choc jest najdrozsza i najbardziej gola a na Puga 107 i Cytryne C1 bez problemu dalo sie dostac rabat + gratisy z wyposazenia :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-06-18 11:58:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak

Gabriel'Varius' wrote:

[...]

pozdrawiam

Teraz jak ma niedostateczny lans wśród koleżanek, to po prostu zamień znaczki. Nie zorientują się. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-06-18 12:13:50
Autor: Gabriel'Varius'
[...]

Moja zona nie jest "lansara" i kupila w koncu wypasione Twingo II i po problemie, a cena bardzo przystepna po rabacie i dodatkowo 5 lat gwarancji i auto wieksze, itp. :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-06-18 12:19:49
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-06-18 12:13, Gabriel'Varius' pisze:

[...]

:-)
[...]

Większe i fajniejsze. Pogratulować zdroworozsądkowej żony! :)

Data: 2010-06-18 14:24:42
Autor: J.F.
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp>
[...]

Nie chwal samochodu przed zlomowaniem :-)

J.

Data: 2010-06-18 12:35:14
Autor: to
J.F. wrote:

Większe i fajniejsze. Pogratulować zdroworozsądkowej żony! :)

Nie chwal samochodu przed zlomowaniem :-)

W przypadku Renault może to być raczej nieplanowana biodegradacja...

Data: 2010-06-21 06:54:32
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik to napisał:

J.F. wrote:

Większe i fajniejsze. Pogratulować zdroworozsądkowej żony! :)

Nie chwal samochodu przed zlomowaniem :-)

W przypadku Renault może to być raczej nieplanowana biodegradacja...

WOW, renaul to gnije jak jest po dwonie i naprawiane przez kowala :-) To nie jest opel czy ford albo mesiek jesli chodzi o blachy :-)

                Oskar Wilde

Data: 2010-06-18 14:19:28
Autor: Heraklit
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Był 18 czerwiec (piątek), gdy o godzinie 11:44 *Gabriel'Varius'* w pocie
czoła naskrobał(a):

W tym roku juz jeden cud naw Wisla byl a konkretniej na Wawelu :-) Oby nie bylo kolejnego w niedziele :-)

taa, nie ma jak "jednoczące" poglądy "niezależnej" myśli.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-06-18 14:14:29

Data: 2010-06-18 14:19:30
Autor: J.F.
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
[...]

Oczywiscie - to auta takie jak piszesz i dlatego mozna je sprzedawac po 117 tysiecy a nie po 80 :-P

Nie potrafie sie doczytac - to cena za nowosc, czy za jakies aktywne zawieszenie, ktorego w tym modelu brak ?

J.

Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?