Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?

Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?

Data: 2010-06-18 12:06:12
Autor: Agent
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hvfedp$7e3$1inews.gazeta.pl...
Wczoraj miałem okazję jechać nówką Passatem CC. Miał przejechane 1200km (kupiony 3 tygodnie temu). Silnik 1.8T benzyna, 17" felgi, brak ksenonów, fatalne audio, brak skury, w środku plastiki. Auto kosztowało 117 tysięcy brutto. VW ocipiał za przeproszeniem z tą ceną? Nie dałbym za to więcej niż 80 tysięcy. Do tego prowadzi się na zakrętach fatalnie, auto jest zbyt miękkie - przekręcimy kierownicą, mija dużo czasu nim auto zareaguje ... No i jest TYLKO 4 osobowe.

Rozumim, że ślicznie wygląda z zewnatrz, rozumiem, że ogromny bagażnik, ale nie uważacie, że to przegięcie cenowe? Niczym to auto nie zachwyca jak się siedzi w środku. Jest topornie i bez ikry.

Może jakby kosztował 80 tys. to kupiłoby go za dużo ludzi i już nie byłby taki wyjątkowy na naszych drogach. A tak to płaci się za to że nie jeździ się autem który można spotkać na kaźdym rogu. To tak samo jak z sukienkami w minimalnym "nakładzie". Płacisz dużo ale wiesz że na bal nikt nie przyjdzie ubrany tak samo. Wiem że dla niektórych to śmieszne ale są tacy którym na tym zależy.

Data: 2010-06-18 12:18:01
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
W dniu 2010-06-18 12:06, Agent pisze:
Może jakby kosztował 80 tys. to kupiłoby go za dużo ludzi i już nie
byłby taki wyjątkowy na naszych drogach. A tak to płaci się za to że nie
jeździ się autem który można spotkać na kaźdym rogu. To tak samo jak z
sukienkami w minimalnym "nakładzie". Płacisz dużo ale wiesz że na bal
nikt nie przyjdzie ubrany tak samo. Wiem że dla niektórych to śmieszne
ale są tacy którym na tym zależy.

Wyjątkowe to są takie samochody, o których z góry wiadomo, że po 10-15 latach nie wpadną w ręce domorosłych tunerów w trójpaskowych garniturkach albo taksiarzy.
A taki los niestety czeka Passata CC, widać to po tym, jak się dziś ślinią na jego widok.
Ja mając do wydania te ~120kpln szukałbym czegoś zupełnie innej marki. Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
Nawet brata na takie namawiam, ale on coś się uparł na nowego Superba z 2.0TDI i ew.DSG.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2010-06-18 10:37:49
Autor: Robert Rędziak
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
On Fri, 18 Jun 2010 12:18:01 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
Nawet brata na takie namawiam, ale on coś się uparł na nowego Superba z 2.0TDI i ew.DSG.

 I bardzo dobrze robi. Przynajmniej nikt mu nie będzie wmawiał,
 że sprzęgło zdechło, bo nie umie jeździć. Sprzęgło z kołem
 zamachowym: sześć tysia z hakiem.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-06-18 12:55:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
W dniu 2010-06-18 12:37, Robert Rędziak pisze:
On Fri, 18 Jun 2010 12:18:01 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp>  wrote:

Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
Nawet brata na takie namawiam, ale on coś się uparł na nowego Superba z
2.0TDI i ew.DSG.

  I bardzo dobrze robi. Przynajmniej nikt mu nie będzie wmawiał,
  że sprzęgło zdechło, bo nie umie jeździć. Sprzęgło z kołem
  zamachowym: sześć tysia z hakiem.

No cóż. Ale czy rozwiązaniem problemu nie byłoby wzięcie Legacy z automatem? Bo chyba jest tam jakiś. Wiadomo coś?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2010-06-18 13:21:18
Autor: Marcin Stankiewicz
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:55:32 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak na
pl.misc.samochody napisał(a):

No cóż. Ale czy rozwiązaniem problemu nie byłoby wzięcie Legacy z automatem? Bo chyba jest tam jakiś. Wiadomo coś?

W Subaru diesel i automat nie występują razem w przyrodzie :) Z tego co
mówił prezes SIP ich głównym rynkiem jest USA, a tam dieseli nikt nie chce,
więc nie mają zamiaru opracowywać automatu tylko na kilka europejskich
sztuk :)

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Powiedz mi, co jesz, a ja ci powiem, kim jesteś. Anthelme Brillat-Savarin
(1755 - 1826)"

Data: 2010-06-18 11:38:39
Autor: Robert Rędziak
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
On Fri, 18 Jun 2010 13:21:18 +0200, Marcin Stankiewicz
<e-mail@w.sigu.invalid> wrote:

W Subaru diesel i automat nie występują razem w przyrodzie :) Z tego co
mówił prezes SIP ich głównym rynkiem jest USA, a tam dieseli nikt nie chce,
więc nie mają zamiaru opracowywać automatu tylko na kilka europejskich
sztuk :)

 Rzeczywiście, a byłem przekonany że są.

 Natomiast nie wiem, czy to będzie tylko kilka sztuk: przy
 obecnych ograniczeniach w sprzedaży doładowanych benzyn
 (mityczny tlenek węgla 4) mogą postawić na diesle (nawet nowe
 STI ponoć ma być sprzedawane w dwóch wersjach: benzynowej i
 klekoczącej)

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-06-18 15:04:30
Autor: Marcin Stankiewicz
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Dnia Fri, 18 Jun 2010 11:38:39 +0000 (UTC), Robert Rędziak na pl.misc.samochody napisał(a):

 Rzeczywiście, a byłem przekonany że są.

W sumie ja też, dopóki nie usłyszałem jego słów. Pozytywne jest to,
że mają zamiar zafundować sesję SJS "niekompatybilnym" użytkownikom wraz ze zmianą softu na nieco bardziej mułowaty.
 
 Natomiast nie wiem, czy to będzie tylko kilka sztuk: przy
 obecnych ograniczeniach w sprzedaży doładowanych benzyn
 (mityczny tlenek węgla 4) mogą postawić na diesle (nawet nowe
 STI ponoć ma być sprzedawane w dwóch wersjach: benzynowej i
 klekoczącej)

Co nie zmienia faktu, że Europa nie jest ich priorytetem :)

A w usiech diesle nie są popularne.

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Powieść jest to zwierciadło, które obnosi się po gościńcu. Stendhal (właśc. Marie Henri Beyle, 1783 - 1842)"

Data: 2010-06-18 13:38:56
Autor: Robert Rędziak
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
On Fri, 18 Jun 2010 15:04:30 +0200, Marcin Stankiewicz
<e-mail@w.sigu.invalid> wrote:

Pozytywne jest to,
że mają zamiar zafundować sesję SJS "niekompatybilnym" użytkownikom wraz ze zmianą softu na nieco bardziej mułowaty.

 Pytanie, co ta sesja da i co, przystępując do niej, podpisujesz.
 Jeśli zrzeczenie się prawa do roszczeń z tytułu gwarancji, gdyby
 jednak sprzęgło wybuchło ponownie, to kiepska sprawa.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-06-18 16:03:30
Autor: Marcin Stankiewicz
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Dnia Fri, 18 Jun 2010 13:38:56 +0000 (UTC), Robert Rędziak na
pl.misc.samochody napisał(a):

 Pytanie, co ta sesja da i co, przystępując do niej, podpisujesz.
 Jeśli zrzeczenie się prawa do roszczeń z tytułu gwarancji, gdyby
 jednak sprzęgło wybuchło ponownie, to kiepska sprawa.

Tego nie wiem. Podejrzewam, że dowiemy się dopiero jak znajdzie się pierwszy chętny. A że się znajdzie to jest pewne - udział w SJS jest
warunkiem refundacji juz poniesionych kosztów wymiany sprzęgła. No i ten obowiązkowy remap.

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Nasz naród jak lawa, Z wierzchu zimna i twarda, sucha i plugawa; Lecz
wewnętrznego ognia sto lat nie wyziębi, Plwajmy na tę skorupę i zstąpmy do
głębi. Adam Mickiewicz (1798 - 1855)"

Data: 2010-06-18 12:57:11
Autor: Agent
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?

Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrni1mj3t.39r.rekindrapak.wkurw.org...
On Fri, 18 Jun 2010 12:18:01 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
Nawet brata na takie namawiam, ale on coś się uparł na nowego Superba z
2.0TDI i ew.DSG.

I bardzo dobrze robi. Przynajmniej nikt mu nie będzie wmawiał,
że sprzęgło zdechło, bo nie umie jeździć. Sprzęgło z kołem
zamachowym: sześć tysia z hakiem.

Sprzęgło to może nie ale czy w DSG nie ma czasem dwumasu?

Data: 2010-06-18 11:02:09
Autor: Robert Rędziak
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
On Fri, 18 Jun 2010 12:57:11 +0200, Agent <wprzyjemski@onet.ue>
wrote:

Sprzęgło to może nie ale czy w DSG nie ma czasem dwumasu?

 Nawet jeśli, to DSG samo steruje sprzęgłem, co może pozytywnie
 wpłynąć na stan koła zamachowego.

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-06-18 13:04:24
Autor: Agent
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?

Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrni1mkhh.5pj.rekindrapak.wkurw.org...
On Fri, 18 Jun 2010 12:57:11 +0200, Agent <wprzyjemski@onet.ue>
wrote:

Sprzęgło to może nie ale czy w DSG nie ma czasem dwumasu?

Nawet jeśli, to DSG samo steruje sprzęgłem, co może pozytywnie
wpłynąć na stan koła zamachowego.

To napewno.

Data: 2010-06-18 12:27:45
Autor: Marcin Stankiewicz
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:18:01 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak na pl.misc.samochody napisał(a):

Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.

No, no ... a podobają Ci się wymiany kompletnego sprzęgła co 40-50 tyś. ?

--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Masz słuszność - odparł Kandyd - ale trzeba uprawiać nasz ogródek. Voltaire (właśc. Francois-Marie Arouet, 1694 - 1778)"

Data: 2010-06-18 12:29:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
W dniu 2010-06-18 12:27, Marcin Stankiewicz pisze:
Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:18:01 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak na
pl.misc.samochody napisał(a):

Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.

No, no ... a podobają Ci się wymiany kompletnego sprzęgła co 40-50 tyś. ?


Potwierdzisz to jakoś? :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2010-06-18 10:59:00
Autor: Robert Rędziak
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
On Fri, 18 Jun 2010 12:29:53 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

No, no ... a podobają Ci się wymiany kompletnego sprzęgła co 40-50 tyś. ?

Potwierdzisz to jakoś? :)

 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=1073681#p1073681 (i cały
 wątek).

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Data: 2010-06-18 12:49:26
Autor: Seba
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:29:53 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a):

Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
No, no ... a podobają Ci się wymiany kompletnego sprzęgła co 40-50 tyś. ?
Potwierdzisz to jakoś? :)

W TVN Turbo (wiem, to tylko media) był reportaż - kilku użytkowników
przedstawiało swoje problemy z autami tejże firmy. Punkt wspólny był
jeden - nowy diesel i Subaru - a model aut różne. I się okazało, że
sprawa jest Subaru znana, jednakże firma zwala wszystko na sposób
użytkowania aut przez użyszkodników. Czytaj - idą w zaparte.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-06-18 14:13:38
Autor: Miecio
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
W dniu 2010-06-18 12:29, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

No, no ... a podobają Ci się wymiany kompletnego sprzęgła co 40-50 tyś. ?


Potwierdzisz to jakoś? :)


Niestety to prawda.

Data: 2010-06-18 19:56:40
Autor: bratPit
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?

Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.

No, no ... a podobają Ci się wymiany kompletnego sprzęgła co 40-50 tyś. ?


Potwierdzisz to jakoś? :)

znajomy z serwisu potwierdza :/

brat

Data: 2010-06-18 15:19:04
Autor: J.F.
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:hvfh51$7cq$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-06-18 12:06, Agent pisze:
Może jakby kosztował 80 tys. to kupiłoby go za dużo ludzi i już nie
byłby taki wyjątkowy na naszych drogach. A tak to płaci się za to że nie
jeździ się autem który można spotkać na kaźdym rogu. To tak samo jak z
sukienkami w minimalnym "nakładzie". Płacisz dużo ale wiesz że na bal
nikt nie przyjdzie ubrany tak samo. Wiem że dla niektórych to śmieszne
ale są tacy którym na tym zależy.

Wyjątkowe to są takie samochody, o których z góry wiadomo, że po 10-15 latach nie wpadną w ręce domorosłych tunerów w trójpaskowych garniturkach albo taksiarzy.
A taki los niestety czeka Passata CC, widać to po tym, jak się dziś ślinią na jego widok.

Ale wtedy to juz nikt nie bedzie pamietal ze 10 lat temu jezdziles czyms takim.

Ja mając do wydania te ~120kpln szukałbym czegoś zupełnie innej marki. Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.

Co nie znaczy czy to bedzie dobry wybor :-)

J.

Data: 2010-06-21 00:37:49
Autor: Jurand
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:hvfh51$7cq$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-06-18 12:06, Agent pisze:
Może jakby kosztował 80 tys. to kupiłoby go za dużo ludzi i już nie
byłby taki wyjątkowy na naszych drogach. A tak to płaci się za to że nie
jeździ się autem który można spotkać na kaźdym rogu. To tak samo jak z
sukienkami w minimalnym "nakładzie". Płacisz dużo ale wiesz że na bal
nikt nie przyjdzie ubrany tak samo. Wiem że dla niektórych to śmieszne
ale są tacy którym na tym zależy.

Wyjątkowe to są takie samochody, o których z góry wiadomo, że po 10-15 latach nie wpadną w ręce domorosłych tunerów w trójpaskowych garniturkach albo taksiarzy.
A taki los niestety czeka Passata CC, widać to po tym, jak się dziś ślinią na jego widok.
Ja mając do wydania te ~120kpln szukałbym czegoś zupełnie innej marki. Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
Nawet brata na takie namawiam, ale on coś się uparł na nowego Superba z 2.0TDI i ew.DSG.

Szczerze powiem że masz całkiem rozsądnego brata.

Jurand.

Data: 2010-06-18 12:23:31
Autor: Katanka
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Agent wrote:

Rozumim, że ślicznie wygląda z zewnatrz, rozumiem, że ogromny
bagażnik, ale nie uważacie, że to przegięcie cenowe? Niczym to auto
nie zachwyca jak się siedzi w środku. Jest topornie i bez ikry.

Może jakby kosztował 80 tys. to kupiłoby go za dużo ludzi i już nie
byłby taki wyjątkowy na naszych drogach.

Oczywiście rozumiem to, ale przeciez tu mowa tylko o VW!

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl

Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona