Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasuj±?

Data: 2010-06-18 12:39:08
Autor: masti
Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasuj±?
Dnia pięknego Fri, 18 Jun 2010 11:31:48 +0200, osobnik zwany Katanka
wystukał:

Rozumim, że ślicznie wygląda z zewnatrz, rozumiem, że ogromny bagażnik,
ale nie uważacie, że to przegięcie cenowe? Niczym to auto nie zachwyca
jak się siedzi w środku. Jest topornie i bez ikry.

towar się sprzedaje za tyle za ile chcą zapłacić. Skoro się sprzedaje po 117k to niby czemu tracić i sprzedawać po 80k?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasuj±?