Passat CC vs Passat klasyk

Data: 2010-03-21 17:37:32
Autor: Irokez
Passat CC vs Passat klasyk
Użytkownik "Wojtek Góral" <wojtek_g72@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho4sl4$hd6$1news.onet.pl...
Witajcie,

przekopałem się przez MB danych dostępnych w necie, zasięgnąłem języka wśród znajomych i co? Wciąż nie jestem w pełni zdecydowany na konkrente rozwiązanie.

Wybór dotyczy:
1/ Passat CC, 2.0/140KM (raczej podstawa).
2/ Passat sedan, 2.0/170KM (top wersja).

To te 2.0TDI w którym pekają bloki głowicy i zcierają się zębatki pompy oleju?

--
Irokez

Data: 2010-03-25 00:14:51
Autor: scuderia
Passat CC vs Passat klasyk
Mogę podesłać zdjęcia takiego silnika po pęknięciu bloku - 2.0TDI (140KM) z przebiegiem 97kkm, serwisowany wyłacznie w ASO.

PS.
Skoda Octavia

Data: 2010-03-25 15:48:41
Autor: kml
Passat CC vs Passat klasyk

Użytkownik "scuderia" <scuderia@mail.com> napisał w wiadomości news:hoe66r$5u0$1news.task.gda.pl...
Mogę podesłać zdjęcia takiego silnika po pęknięciu bloku - 2.0TDI (140KM) z przebiegiem 97kkm, serwisowany wyłacznie w ASO.

PS.
Skoda Octavia

Producent się poczuł do sprawy?

kml