Passat CC vs Passat klasyk

Data: 2010-03-21 19:46:12
Autor: Arek M
Passat CC vs Passat klasyk

(-) rejestracja na przewóz 4 osób (niby to nie jest aż taki wielki problem, ale nie raz i nie dwa jeździłem/jeżdżę w obsadzie 5 osobowej),

5 osoba bedzie jechala w cc bez pasów i na podłokietniku, ktory znajduje sie tam pośrodku kanapy.

(-) mniejszy bagażnik,

hmm.... To klasyk moze miec wiekszy bagaznik niz cc? :) Toż ten jest w nim potężny...Albo tak mi sie wydaje z racji jego głębokości.

Czy są jeszcze jakieś (+) i (-) dla w/w opcji? Czy warto poświęcać dodatki, kosztem ciekawszej sylwetki?
Chcesz miec auto praktyczne - bierz klasyka, chcesz fajne - bierz CC :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Passat CC vs Passat klasyk