Passat b5, Accord VI czy Mondeo mkIII

Data: 2009-10-26 13:34:47
Autor: tomi71
Passat b5, Accord VI czy Mondeo mkIII
Witam!
widzę że temat już był wałkowany kilka lat temu :) do dzis pewnie
wiele sie zmieniło i potrzebuję porady.
Na auto chcę przeznaczyć ok 20tys. i kryterium finansowe spełniaja
1. Honda Accord sedan, rok 2000, silnik 2,0                    cena
19,5 tys.
2. VW Passat B5 kombi, rok 2001, silnik 2,0                   cena 21
tys.
3. Ford Mondeo mk III hatchback, rok 2002, silnik 1,8       cena 17,5
tys.
Auta generalnie wyposażone są bajerancko; 2) i 3) ma nawet po 8 ppow.
W Fordzie na drzwiach korozji nie widać :)

Wybór ciężki jak dla mnie.
Passat ma przewagę przy odsprzedaży, Ford mi sie najbardziej podoba, a
Honda ma gaz sekwencyjny i powinna być niezawodna.
Szkoda, że nie ma takiego auta które by zawierało te cechy o których
wspomniałem.

Liczę na pomoc bo sam mam spore kłopoty co wybrac.
pozdrawiam Tomasz ze Skoczowa :)

żona juz nie wytrzymuje moich rozterek :))

Data: 2009-10-26 23:30:05
Autor: Moon
tomi71 wrote:
> [...]
tys.
3. Ford Mondeo mk III hatchback, rok 2002, silnik 1,8       cena 17,5

spec od marketingu, który wypracował jakiś kryteria powinien w tym momencie popełnić sepuku, bo jak to zadanie można spełnić??
w jednej linii podajesz sedan, kombi i hatchback.
to CO  właściwie cię rajcuje?
co chcesz?
moon

Data: 2009-10-27 08:00:05
Autor: tomi71
Passat b5, Accord VI czy Mondeo mkIII
te auta konkretnie po prostu są w zasięgu tzn. do kupienia.
stawiałbym na kolejność : hatchback (poj do 500-1500l), kombi (500-1600l ) i sedan(480l)

Tomek

Data: 2009-10-27 18:25:59
Autor: Moon
tomi71 wrote:
te auta konkretnie po prostu są w zasięgu tzn. do kupienia.
stawiałbym na kolejność : hatchback (poj do 500-1500l), kombi
(500-1600l ) i sedan(480l)

no to już masz odpowiedź!
nie dziękuj! :)

moon

Data: 2009-10-30 18:22:50
Autor: Qwinto
Passat b5, Accord VI czy Mondeo mkIII
"tomi71" <matulaskocz@interia.pl> wrote in message news:hc65u7$6kp$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
hatchback (poj do 500-1500l),

A w zasadzie to jest liftback :)

Qwinto
Czerwony Nissan Primera Invitation (liftback)
www.nissanklub.pl

Data: 2009-10-27 07:57:01
Autor: Michal
Passat b5, Accord VI czy Mondeo mkIII

2. VW Passat B5 kombi, rok 2001, silnik 2,0                   cena 21
tys.

slaby to motor bedzie i olej bedzie żryć... poszukaj lepiej 1,8T

Data: 2009-10-27 07:21:44
Autor: to
Michal wrote:

2. VW Passat B5 kombi, rok 2001, silnik 2,0                   cena 21
tys.

slaby to motor bedzie i olej bedzie ÂżryĂŚ... poszukaj lepiej 1,8T

....a jeśli Mondeo, to raczej nie 1,8 tylko 2,0 (145 KM).

--
cokolwiek

Data: 2009-10-27 09:52:24
Autor: McMac
[...]

Mondeo MK3 nigdy nie miał 8 pp. Ma on 4 poduszki + 2 kurtyny.
A ponieważ każda kurtyna ma dwie zaślepki pod sufitem, to wszyscy w ogłoszniach piszą "8 poduszek".

--
Maciek

Data: 2009-10-27 08:53:23
Autor: to
McMac wrote:

Mondeo MK3 nigdy nie miał 8 pp. Ma on 4 poduszki + 2 kurtyny. A ponieważ
każda kurtyna ma dwie zaślepki pod sufitem, to wszyscy w ogłoszniach
piszą "8 poduszek".

To fakt, ale ta kurtyna obejmuje przód i tył.

--
cokolwiek

Data: 2009-10-27 11:53:40
Autor: tomi71
Passat b5, Accord VI czy Mondeo mkIII
Mondeo MK3 nigdy nie miał 8 pp. Ma on 4 poduszki + 2 kurtyny.
A ponieważ każda kurtyna ma dwie zaślepki pod sufitem, to wszyscy w ogłoszniach piszą "8 poduszek

dzięki za uświadomienie:)
wszystko się zgadza z tymi zaślepkami w słupkach; w każdym razie są.
w takim razie jak to mamy ustalone to może idźmy dalej :)
to Maćku może powiesz co byś wybrał?

pozdr
Tomek

Data: 2009-11-02 07:54:07
Autor: tomi71
Passat b5, Accord VI czy Mondeo mkIII
jeździłem już wszystkimi trzema autami i oglądałem dość szczegółowo.

jak na dziś Honda odpadła głównie ze względów praktycznych.
Najbardziej podchodzi mi Passat jednak Mondeo jest tuż za nim :)
Mondeo 1,8 benzyna liftback był nawet wśród polecanych modeli w Auto Świecie więc też to dużo dla mnie znaczy.

teraz największy dylemat mam co ważniejsze:
czy domniemana łatwość przy odsprzedaży Passata jest ważniejsza od 4tys. złotych o które jest tańszy Mondziak o rok młodszy od Paska. Komfort jazdy też widzę bardziej po stronie Paska.

zresztą pooglądajcie sami :)

http://auto-handelbeskid.otomoto.pl/ford-mondeo-1-8-125km-serwis-klima-C10328045.html

http://auto-handelbeskid.otomoto.pl/volkswagen-passat-2-0-benz-super-stan-i-wlasci-C10077674.html

pozdr