Passat b5, Accord VI czy Mondeo mkIII

Data: 2009-11-02 07:54:07
Autor: tomi71
Passat b5, Accord VI czy Mondeo mkIII
jeździłem już wszystkimi trzema autami i oglądałem dość szczegółowo.

jak na dziś Honda odpadła głównie ze względów praktycznych.
Najbardziej podchodzi mi Passat jednak Mondeo jest tuż za nim :)
Mondeo 1,8 benzyna liftback był nawet wśród polecanych modeli w Auto Świecie więc też to dużo dla mnie znaczy.

teraz największy dylemat mam co ważniejsze:
czy domniemana łatwość przy odsprzedaży Passata jest ważniejsza od 4tys. złotych o które jest tańszy Mondziak o rok młodszy od Paska. Komfort jazdy też widzę bardziej po stronie Paska.

zresztą pooglądajcie sami :)

http://auto-handelbeskid.otomoto.pl/ford-mondeo-1-8-125km-serwis-klima-C10328045.html

http://auto-handelbeskid.otomoto.pl/volkswagen-passat-2-0-benz-super-stan-i-wlasci-C10077674.html

pozdr