Passat - opinia o silnikach

Data: 2009-10-08 09:34:36
Autor: Robert_J
Passat - opinia o silnikach
proszę tylko o info jakie silniki omijać szerokim łukiem

Mam dwóch dobrych znajomych będących w posiadaniu 2,0 TDI 2006 r. Podobno bardzo awaryjny motor (w przeciwieństwie do 1,9 TDI). Właśnie jeden z nich po raz kolejny stoi w serwisie, problemy z układem zasilania. Poprzednim razem byłem przy wciąganiu tego VW na lawete przez holownika i kierowca tegoż serwisu wyraził swoją opinię o 2,0 TDI. Podobno najczęściej jeździ zbierać właśnie auta z tym silnikiem :-). Ten egzemplarz VW jest na przestrzeni 3 lat bodajże 6 czy 7 raz w ASO na to samo. Po prostu auto przestaje jechać, wyświetlają się jakieś komunikaty, które są zrozumiałem chyba tylko dla serwisu i kończy się holowaniem do warsztatu :-).
To tyle, traktuj to jako subiektywną opinię. Na pocieszenie powiem Ci że polecałbym 1,9 TDI. Jeśli chcesz diesla w ogóle...

Passat - opinia o silnikach