Pasta Nexus 8 Premium

Data: 2009-04-13 20:11:57
Autor: kml
Pasta Nexus 8 Premium

Użytkownik "Marek Czarny" <m.czarny@hotel.bialowieza.pl.wytnij.to> napisał w wiadomości news:gri82i$fjq$1news.task.gda.pl...
witam wszystkich

chce przejsc z przerzutki zewnetrznej na taka wlasnie, kolła 26, hamulce HS 33 Magura na przod i tyl.
--
jezdze 6000 km rocznie, chce troche tez po gorkach ( Bieszczady , nie Alpy ) , duzo lasu i drog polnych
--

Testowałem _bardzo_skatowanego starego nexusa u siebie i jestem zachwycony tym rozwiązaniem. Rzuć okiem do mnie na stronę to powinno Ci pomóc. Gdybym w tej chwili miał pieniądze to bez zastanowienia kupiłbym rohloffa :)

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 09/04/2009

Pasta Nexus 8 Premium