Pasta termo-przewodząca - fakty i mity

Data: 2017-08-25 17:46:46
Autor: Atlantis
Pasta termo-przewodząca - fakty i mity
W ramach renowacji starszego peceta wymieniłem mu ostatnio procesor na
mocniejszy. Otrzymał on także dość spore chłodzenie.
Podczas zakładania radiatora trochę go przyłożyłem i musiałem poprawić,
przez co trochę pasty rozdzieliło się miedzy radiotorem i rdzeniem CPU i
w pełni rozsmarowała się ona dopiero za drugim razem.

Czy taka sytuacja jest dopuszczalna, czy jednak powinienem wszystko
wyczyścić i założyć jeszcze raz?

Jeśli odpalę pod Linuksem "stress" i przez parę godzin nie włączą się
żadne alarmy temperaturowe, mogę uznać, że wszystko jest ok?

Data: 2017-08-25 17:58:29
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 25 Aug 2017 17:46:46 +0200, Atlantis napisał(a):

Czy taka sytuacja jest dopuszczalna, czy jednak powinienem wszystko
wyczyścić i założyć jeszcze raz?
Ja bym zostawił o ile nie zanieczyściłeś powierzchni  powleczonych
pastą.

Jeśli odpalę pod Linuksem "stress" i przez parę godzin nie włączą się
żadne alarmy temperaturowe, mogę uznać, że wszystko jest ok?
Polecam program gkrellm do monitorowania. Podaje temperatury rdzeni
(między innymi).

--
Jacek
I hate haters.