Pastor Gauck prezydentem Niemiec

Data: 2012-03-18 20:08:31
Autor: Marek Czaplicki
Pastor Gauck prezydentem Niemiec
> Niewykluczone też, że z pierwszą wizytą zagraniczną Gauck wybierze się
> do Polski, o której zawsze wyrażał się w superlatywach. Warszawa była
> pierwszym celem podróży jego dwóch poprzedników.
> Prezydent ma w Niemczech czysto reprezentacyjną funkcję. Jest symbolem
> państwa, mianuje ambasadorów czy konsulów. Jeśli nie zgadza się z
> jakąś ustawą, zwykle odsyła ja do Trybunału Federalnego. W skrajnym
> przypadku może jej nie podpisać.
http://wyborcza.pl/1,75477,11367798,Pastor_Gauck_prezydentem_Niemiec.html#ixzz1pUs4e2FT

Niemcy mają nowego prezydenta i to z byłego enerdowa. Czy prezydent przyjedzie do Polski ze swoją pierwszą wizytą zagraniczną? Zapraszam. :-)

Data: 2012-03-18 12:44:44
Autor: jr
On 18 Mar, 20:08, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Niemcy mają nowego prezydenta i to z byłego enerdowa. Czy prezydent
przyjedzie do Polski ze swoją pierwszą wizytą zagraniczną? Zapraszam. :-)

Gratuluję i przyłączam sie do zaprosin
jb

http://pl.wikipedia.org/wiki/Joachim_Gauck

Data: 2012-03-18 20:29:34
Autor: pluton
Pastor Gauck prezydentem Niemiec
Niemcy mają nowego prezydenta i to z byłego enerdowa. Czy prezydent
przyjedzie do Polski ze swoją pierwszą wizytą zagraniczną? Zapraszam. :-)

Oby tylko pypeć z czymś nie wyskoczył.

Nullification

Data: 2012-03-18 12:48:56
Autor: jr
On 18 Mar, 20:29, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Niemcy mają nowego prezydenta i to z byłego enerdowa. Czy prezydent
> przyjedzie do Polski ze swoją pierwszą wizytą zagraniczną? Zapraszam. :-)

Oby tylko pypeć z czymś nie wyskoczył.

Noo...
Mógłby sie go zapytać o Merkelową (w końcu to autorytet :-DDDD)
jb

Nullification

Pastor Gauck prezydentem Niemiec