Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?

Data: 2017-01-06 10:33:30
Autor: zhbick
Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?

Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8bf9d031-b730-4d27-b717-a9e5dcf455cb@googlegroups.com...

I jak to teraz pogodzić?

Też się z chęcią dowiem. Podobnie tego, jak pogodzić jazdę w okularach z ewentualnym wybuchem airbaga.

Data: 2017-01-06 05:18:54
Autor: Zenek Kapelinder
Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
Okulary jak okulary ale elektryczny papieros to smiertelne zagrozenie jak akurat go w ustach miec. Normalny sie polamie i oparzy. Elektronik wyjdzie z tylu glowy.

Data: 2017-01-06 15:17:01
Autor: radekp@konto.pl
Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
Fri, 6 Jan 2017 05:18:54 -0800 (PST), w
<4917dbba-b89f-45d2-ac67-8e07231a6c59@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Okulary jak okulary ale elektryczny papieros to smiertelne zagrozenie jak akurat go w ustach miec. Normalny sie polamie i oparzy. Elektronik wyjdzie z tylu glowy.

Czy ty wiesz w ogóle jak używa się e-papierosa?

Data: 2017-01-06 07:39:37
Autor: Zenek Kapelinder
Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
Dopiero z trzy lata jaram takiego papierosa to moge nie znac wszystkich sztuczek. Uchem da sie pociagnac?

Data: 2017-01-06 23:00:30
Autor: Adam
Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
Dopiero z trzy lata jaram takiego papierosa to moge nie znac wszystkich sztuczek. Uchem da sie pociagnac?

:)

Wężykiem, wężykiem ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-01-06 23:16:01
Autor: radekp@konto.pl
Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
Fri, 6 Jan 2017 07:39:37 -0800 (PST), w
<7f39867a-268d-4823-87b4-46ee3f6855bf@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Dopiero z trzy lata jaram takiego papierosa to moge nie znac wszystkich sztuczek. Uchem da sie pociagnac?

Ach, czyli ty z tych co elektryka trzymają cały czas w ustach.

Data: 2017-01-06 14:47:25
Autor: Zenek Kapelinder
Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
Wystaczy jak mi ktos wykurwi jak akurat bede ciagnal. Na niemieckim polskojezycznym onanecie napisza ze papierosy elektryczne zabijaja.

Data: 2017-01-07 00:11:37
Autor: radekp@konto.pl
Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
Fri, 6 Jan 2017 14:47:25 -0800 (PST), w
<901d9709-c90c-4ecb-a0c4-c4e2ddcfde21@googlegroups.com>, Zenek Kapelinder
<4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Wystaczy jak mi ktos wykurwi jak akurat bede ciagnal. Na niemieckim polskojezycznym onanecie napisza ze papierosy elektryczne zabijaja.

Jeżeli masz takie dylematy, zainstaluj sobie w aucie sziszę.

Data: 2017-01-06 11:43:45
Autor: Marek Panek
W dniu 2017-01-06 o 10:33, zhbick pisze:

Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup

I jak to teraz pogodzić?

Też się z chęcią dowiem. Podobnie tego, jak pogodzić jazdę w okularach z
ewentualnym wybuchem airbaga.
Nie ma sprawy. Stojąc przed wyjazdem z drogi wewnętrznej na ulicę zostałem uderzony (Reno-Megan 1.6) przez wypadające z łuku drogi BMW - oba Air-Bagi zadziałały - skutek: autko do kasacji; złamana noga, okulary (-4 dioptrie) z twarzy poleciały za tylne siedzenia, a dwa okruchy (w czole i policzku) z bocznej szyby zostały wyjęte przez chirurga.  A okulary całe!
pzdrw

Data: 2017-01-06 11:56:59
Autor: Jacek Maciejewski
Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
Dnia Fri, 6 Jan 2017 11:43:45 +0100, Marek Panek napisał(a):

 A okulary całe!

Jak to BMW cię walnęło z tyłu to wszystko jasne. Bezwładność cię
odchyliła. --
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-01-06 12:36:00
Autor: Jacek Maciejewski
Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
Dnia Fri, 6 Jan 2017 12:19:27 +0100, Marek Panek napisał(a):

Walnęło mnie dokładnie w przednie prawe kółko

Liczy się wektor (kierunek siły). Może walnęło cię  skośnie i zeszłeś
poduszce lekko z drogi.
Swoją drogą coś z tymi BMW jest na rzeczy :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-01-06 14:51:44
Autor: Marek Panek
[...]

Rzeczywiście, uderzenie było prawie prostopadle do osi samochodu, lekko od przodu. Ale to nie zmienia faktu że poduszką dostałem prosto w twarz. Okulary wylądowały wrost za mną, na tylnym siedzeniu!

Data: 2017-01-06 12:41:13
Autor: Tomasz Pyra
Dnia Fri, 6 Jan 2017 10:33:30 +0100, zhbick napisał(a):

[...]

Zasadniczo, to okulary albo spadną i wtedy nie ma problemu, albo zostaną na
miejscu i wtedy jedyne co mogą zrobić to pomóc ochronić Ci oczy przed
bezpośrednim uderzeniem w cokolwiek.

Data: 2017-01-06 16:21:18
Autor: xyz
W dniu 06.01.2017 o 10:33, zhbick pisze:

Też się z chęcią dowiem. Podobnie tego, jak pogodzić jazdę w okularach z
ewentualnym wybuchem airbaga.

Dostałem poduchą w twarz mają na nosie okulary, jedynie co się stało
oprócz odrętwienia przez kilka dni to noski się lekko rozeszły.

--
-- - xyz

Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?