Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?

Data: 2017-01-06 12:00:38
Autor: Budzik
Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

Pasy ratuj± życie
Kurtka zimowa też ratuje życie a na pewno zdrowie.

Gdzie¶ przeczytałem że Kurtka zimowa + pasy to tak jakby¶ pasów nie zapinać.
Bo pasy żeby dobrze pracowały musz± opinać ciało.
I generalnie  się zgadzam.
I starałem się tak robić do ubiegłej zimy.

Tylko już teraz życie mnie nauczyło
że muszę kurtkę ubierać nawet jak biorę garnek z zup± z balkonu.

I jak to teraz pogodzić?

Rozpi±ć kurtkę? Zdj±ć w samochodzie? W najgorszym razie dociagnać pasy. tak zeby opinały kurtkę możliwie ciasno. Jechać ostrożnie ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?