Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?

Data: 2017-01-07 21:23:19
Autor: Scobowski
Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?
Od dzisiaj macie samochód?
Rozepnij kurwa kurtkę i pas ułóż tak, jak ma być - jak najbliżej ciała.
Wystarczy poły kurtki wyciągnąć "nad" pas.

Okulary: przeżyłem dośc poważny wypadek siedząc na miejscu pasażera jako nastoletni dzieciak, w ukularach: trafienie w tylnią oś załadowanego Stara (zawracał) przy 80Km/h. Pas boli. Poduszka boli. Połamane 3 żebra i mostek bolą. Okulary po prostu się połamały (metalowe oprawki), szkła (plastikowe) niektnięte) i na głowie. Fakt, że nie każy 20 lat temu miał oprawki za 600$ :P. Dzisiaj - każdy korpo-szczur ma :P

Elektroniczy papieros: używam od 6 lat. Nie trzymam w mordzie. 200-gramowy mod jest na to za ciężki. Nie trzymam nawet w łapie, jesli musze się skupić na kierowaniu. Mając 25-Watową grzałkę wystarczy mi, jak pufnę raz na 15 minut. A dowolny, dający się trzymać w papie (nie ma już takich, ale skoro masz..) to trzymaj lekko pod kątem - najwyżej ci zęby wybije.

Pasy + zimowa kurtka , jak to pogodzić?