Data: 2015-12-20 15:56:23 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Pasywność rachunku PKO | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" n45d9u$8rc$1@node1.news.atman.pl Chcę zlecić przelew z PKO, ale dostaję komunikat mówiący o nieistnieniu Wysłałem wiadomość do PKO, ale PKO chce rozpatrywać ,,profesjonalnie'', Sto lat minęło 18 grudnia... (ale moja matka ;) nie zaglądała do swojej skrzynki) W odpowiedzi na Pani zgłoszenie z dnia 4 grudnia 2015 roku dotyczące braku możliwości wykonania transakcji w serwisie internetowym iPKO dziękuję za kontakt i przekazane uwagi. Serdecznie przepraszam za niedogodności związane z zaistniałą sytuacją. Uprzejmie informuję, że jej przyczyna została usunięta i obecnie realizacja interesującej Panią dyspozycji jest możliwa. Wyrażam nadzieję, że przekazane wyjaśnienia przyjmie Pani ze zrozumieniem, a dalsze korzystanie z naszych usług będzie dla Pani źródłem zadowolenia. -- .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|