Pasze.

Data: 2015-03-13 22:07:21
Autor: Michał Szatański
Pasze.
 Nie wiem dokładnie czym żywią zwierzęta hodowlane, ale jeśli pszenicą nie orkiszową, to krowy albo drób źle to trawią. A dalej krowy dają złe mleko, drób jajka, a jedno i drugie nie nadaje się do jedzenia. Jak dają złe mleko i jajka to wszystkie wyroby z nich są do dupy.

Data: 2015-03-14 10:37:08
Autor: Dirko
Pasze.
Użytkownik "Michał Szatański" <micszat@gmail.com> napisał w wiadomości news:7b7b655a-f807-4c39-b2e2-dba47b3efbd4googlegroups.com...
[...]

    Dopiero "pszenica orkiszowa" czyni świat pięknym.

Data: 2015-03-14 13:28:45
Autor: MarkWoydak
Pasze.

--

Jak żyć panie prezesie, jak zyć?

MW

Data: 2015-03-14 14:13:21
Autor: dante
Pasze.
Dnia Fri, 13 Mar 2015 22:07:21 -0700 (PDT), Michał Szatański napisał(a):

 Nie wiem dokładnie czym Ĺźywią zwierzęta hodowlane, ale
jeśli pszenicą nie orkiszową, to krowy albo drób źle to trawią. A dalej krowy dają złe mleko, drób jajka, a jedno i drugie nie nadaje się do jedzenia. Jak dają złe mleko i jajka to wszystkie wyroby z nich są do dupy.

Nie orkiszową. Orkiszu nie ma na rynku od połowy lat 70-tych.
To co obecnie jest sprzedawane to nie orkisz a zwyczajne pszenĹźyto.

Data: 2015-03-14 17:46:33
Autor: Dirko
Pasze.
Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:me1c5g$ocv$1speranza.aioe.org...

To co obecnie jest sprzedawane to nie orkisz
a zwyczajne pszenĹźyto.

    Hejka. Orkisz to dawna forma pszenicy, ktĂłrą powszechnie uprawiano w Europie Północnej, takĹźe w Polsce, jeszcze 100 lat temu. Dzisiaj, pomimo Ĺźe uprawa orkiszu jest bardzo kłopotliwa przeĹźywa on swĂłj renesans, szczegĂłlnie w gospodarstwach ekologicznych . Nie rozumiem jednak dlaczego ziarna orkiszu czy jego przetworĂłw rzekomo nie moĹźna kupić.
                    Pozdrawiam sceptycznie Ja...cki

Data: 2015-03-14 20:51:11
Autor: Ikselka
Pasze.
Dnia Sat, 14 Mar 2015 17:46:33 +0100, Dirko napisał(a):

 Nie rozumiem jednak dlaczego ziarna orkiszu czy jego przetworów rzekomo nie można kupić.

To idź i kup - może ZROZUMIESZ :->
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-15 08:24:20
Autor: Michał Szatański
Pasze.
W dniu sobota, 14 marca 2015 14:13:23 UTC+1 użytkownik dante napisał:
> [...]

Nie orkiszową. Orkiszu nie ma na rynku od połowy lat 70-tych.
To co obecnie jest sprzedawane to nie orkisz a zwyczajne pszenżyto.

 A różnica olbrzymia jest.

Pasze.