Paszport - opłata

Data: 2012-11-22 16:30:39
Autor: CPL
Paszport - opłata
Czy muszę przelać 140 zł na konto urzędu i mieć dok. to potwierdzający przed złożeniem wniosku ze zdjęciami i zdaniem starego paszportu?

Data: 2012-11-22 09:39:12
Autor: witek
Paszport - opłata
CPL wrote:
Czy muszę przelać 140 zł na konto urzędu i mieć dok. to potwierdzający
przed złożeniem wniosku ze zdjęciami i zdaniem starego paszportu?

tak, ale zwykel maja kase na miejscu i dostajesz potwierdzenie od reki. Po prostu wez 140 zl ze sobą.

Na stronie urzedu zapewne masz wyraznie napisane co masz przyniesc.

Starego paszportu nie zdajesz. Nie wiem czy masz go przyniesc przy skladaniu wnioksu, ale na pewno masz go przyniesc przy odbierze nowego.
Dostaniesz z powrotem z ladnymi dziurkami.

Data: 2012-11-22 08:51:29
Autor: Kris
Paszport - opłata
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 16:39:13 UTC+1 użytkownik witek napisał:
CPL wrote:

Starego paszportu nie zdajesz. Nie wiem czy masz go przyniesc przy skladaniu wnioksu, ale na pewno masz go przyniesc przy odbierze nowego.

nie trzeba przynosić starego

Dostaniesz z powrotem z ladnymi dziurkami.

ja nie oddawałem starego i nikt nawet sie nie upomniał
I w sumie po co im dziurkować stary paszport któremu upłynął okres ważności.

Data: 2012-11-22 11:45:51
Autor: witek
Paszport - opłata
CPL wrote:

[...]

a jak jeszcze nie upłynął?

Data: 2012-11-23 00:22:06
Autor: Kris
Paszport - opłata
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 18:45:52 UTC+1 użytkownik witek napisał:
a jak jeszcze nie upłynął?
Nie wiem.
Nie przerabiałem w praktyce
Wiem że na pewno nie potrzebuja paszportów którytm już upłynmął termin wazności.

Data: 2012-11-23 03:49:50
Autor: witek
Paszport - opłata
Kris wrote:
[...]

musisz przyniesc ostatni paszport przy składaniu wniosku, no chyba, ze ktos tam olewa sprawe
przy odbiorze jesli paszport jeszcze jest wazny musza ci go "podziurkowac", bo nie mozesz miec dwoch paszportow, inaczej nie dostaniesz nowego.

W kazdym razie w zadnym przypadku paszport nie zostaje u nich ani na chwile.

Data: 2012-11-23 11:34:36
Autor: Michal Jankowski
Paszport - opłata
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

Wiem że na pewno nie potrzebuja paszportów którytm już upłynmął termin wazności.

musisz przyniesc ostatni paszport przy składaniu wniosku, no chyba, ze
ktos tam olewa sprawe

Nie. Musisz przynieść WAŻNY paszport, jeśli go masz. Nieważnego
paszportu przynosić nie trzeba.

Składając wniosek o wydanie dokumentu paszportowego należy okazać do
wglądu ważny dokument paszportowy, a w przypadku gdy osoba nie posiada
ważnego dokumentu paszportowego ważny dowód osobisty, o ile ma
obowiązek posiadania tego dokumentu.

http://www.msw.gov.pl/portal/pl/380/10165/Informacje_paszportowe.html#Jakie%20dokumenty%20nale%C5%BCy%20z%C5%82o%C5%BCy%C4%87%20aby%20otrzyma%C4%87%20paszport?

  MJ

Data: 2012-11-23 15:58:13
Autor: chwdp
Paszport - opłata

> Nie. Musisz przynieść WAŻNY paszport, jeśli go masz. Nieważnego
> [...]

ostatnio gdy wyrabialem paszport chcieli mi dac jakas kare 400 czy 500 zl za nieokazanie ostatniego paszportu (wazny byl do 2005 a nowy wyrabialem w 2010). musialem dymac do domu i szukac tego paszportu zeby nie bulic kary. czy taka kara nadal obowiazuje?

Data: 2012-11-27 00:38:43
Autor: CPL
Paszport - opłata
[...]

Ze stony internetowej urzędu wynika że tak. Ja zaniosłem stary paszport, był niezbędny, urzędniczka wprowadzała z niego do systemu jakieś dane. Opłata 140 zł

Data: 2012-11-27 00:39:56
Autor: CPL
Paszport - opłata

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:k8ngru$vjn$1dont-email.me...
Kris wrote:
[...]

Mi przedziurkowała stary nieważny paszport poł roku po jego "przeminięciu" :) Po co???

Data: 2012-11-27 07:54:49
Autor: WAM
Paszport - opłata
On Tue, 27 Nov 2012 00:39:56 +0100, "CPL" <z-notebooka@bez-maila.pl>
wrote:

Mi przedziurkowała stary nieważny paszport poł roku po jego "przeminięciu" :) Po co???
Żeby był jeszcze bardzie "przeminięty".

WAM

Data: 2012-11-22 18:21:14
Autor: CPL
Paszport - opłata

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:k8lgv0$qkd$1dont-email.me...
CPL wrote:
[...]

Jeśli są takie same chece jak w wydziałach komunikacji, gdzie za kazdy przelew prowizja to 5 - 8 zł to dziękuję uprzejmie :) Stąd moje pytanie - czy kasa musi byc opłacona W CHWILI składania wniosku, bo jeśli tak - to sobie przeleję z konta za darmo. Szukałem takiej informacji na stronie urzędu - bezskutecznie.

Data: 2012-11-22 11:49:40
Autor: witek
Paszport - opłata

CPL wrote:
[...]

jaki przelew, jaka prowizja?

Stąd moje pytanie
- czy kasa musi byc opłacona W CHWILI składania wniosku,

tak,

  bo jeśli tak -
to sobie przeleję z konta za darmo.

a potem sie bedziesz bujal z potwierdzeniem przelewu, ktory pani bedzie ogladac w te i we wte i powie ci, ze przerobiony. :)

  Szukałem takiej informacji na
stronie urzędu - bezskutecznie.

jaki urzad, ktore miasto?

Data: 2012-11-22 21:18:48
Autor: CPL
Paszport - opłata

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:k8lojk$od1$2dont-email.me...
CPL wrote:

jaki przelew, jaka prowizja?

Prowizja agencji bankowej. W W-wie przy rejestrowaniu auta opłacałem coś i pamietam (4-5 lat temu).

Stąd moje pytanie
- czy kasa musi byc opłacona W CHWILI składania wniosku,

tak,

Okey, meritum tego o co pytałem!

 bo jeśli tak -
to sobie przeleję z konta za darmo.

a potem sie bedziesz bujal z potwierdzeniem przelewu, ktory pani bedzie ogladac w te i we wte i powie ci, ze przerobiony. :)

E tam :) Chyba się oswoili z nieostęplowanym drukiem bankowym :)

 Szukałem takiej informacji na
stronie urzędu - bezskutecznie.

jaki urzad, ktore miasto?

W-wa :) Full informacji, ale czy płacimy przed złożeniem wniosku nie znalazł :)

Data: 2012-11-22 14:49:56
Autor: witek
Paszport - opłata
CPL wrote:

W-wa :) Full informacji, ale czy płacimy przed złożeniem wniosku nie
znalazł :)

http://www.mazowieckie.pl/portal/pl/109/9439/Paszporty_dla_osob_pelnoletnich.html

moze ja slepy jestem i ostatni punkt tylko dla niewidomych

Data: 2012-11-22 19:00:19
Autor: WAM
Paszport - opłata
On Thu, 22 Nov 2012 18:21:14 +0100, "CPL" <no@spam.com> wrote:

Jeśli są takie same chece jak w wydziałach komunikacji, gdzie za kazdy przelew prowizja to 5 - 8 zł to dziękuję uprzejmie :)
Fajne masz urzędy :)
W Szczecinie zarówno w ZUW jak i w UM kasy są bez prowizji. W UM te
kasy to tak naprawdę kasy banku obsługującego urząd (Pekao SA), po
rozpoczęciu załatwiania sprawy i wyliczeniu kwoty idziesz do kasy, w
kasie podajesz nazwisko a tam mają kwotę na ekranie którą masz do
zapłacenia. Bez prowizji. Miasto robiąc przetarg na obsługę bankową
stawia bezprowizyjne kasy gotówkowe w siedzibie UM i w filii UM jako
jeden z warunków.

WAM

Data: 2012-11-22 21:21:17
Autor: CPL
Paszport - opłata

Użytkownik "WAM" <nospam@nowam.nopl.pl> napisał w wiadomości news:gspsa8pp9f6rta3aciejcq1v46tpg4jv574ax.com...
[...]

Wyrabiając prawo jazdy (wymiana) w urzędzie gminy (dzielnicy) też nie płaciłem, jednak przy wyrabianiu dowodu w urzędzie komunikacji płaciłem prowizję.

Data: 2012-11-24 19:53:46
Autor: WAM
Paszport - opłata
On Thu, 22 Nov 2012 21:21:17 +0100, "CPL" <z-notebooka@bez-maila.pl>
wrote:

Wyrabiając prawo jazdy (wymiana) w urzędzie gminy (dzielnicy) też nie płaciłem, jednak przy wyrabianiu dowodu w urzędzie komunikacji płaciłem prowizję.
W urzędzie komunikacji? Co to jest?

WAM

Data: 2012-11-24 21:54:57
Autor: Gotfryd Smolik news
Paszport - opłata

wrote:

Wyrabiając prawo jazdy (wymiana) w urzędzie gminy (dzielnicy) też nie
płaciłem, jednak przy wyrabianiu dowodu w urzędzie komunikacji płaciłem
prowizję.
W urzędzie komunikacji? Co to jest?

  Pewnie sedno pozwalające rozwikłać zagadkę :)

  Wydział UM w innym budynku, w którym nie ma "darmowej" kasy.
  "Darmowa" kasa jest w tym pierwszym budynku, a jak ktoś traktuje
"urząd komunikacji" tak właśnie ;) (jako osobną instytucję), albo
dajmy na to nie chce mu się chodzić, to lapie się w kategorię "ci
panowie płacą a kasa się cieszy".
  Odległa lokalizacja może stanowić czynnik motywacyjny do korzystania
z płatnej kasy.
  :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-11-25 10:46:34
Autor: CPL
Paszport - opłata

wrote:

[...]

Wydział komunikacji W-wa Śródmieście ul. Mariańska. Znajdź mi kasę przyjmującą wpłaty urzędowe bez prowizji w promieniu 1000 m. Stawiam pół litra.

Biuro Paszportowe M.st. Warszawy ul. Floriańska. Kasy urząd nie prowadzi. Agencja w tym samym budynku w suterenie kasuje 3 zł prowizji. Znajdź mi  w tej okolicy kasę, gdzie bez prowizji zapłacę - zarobiłeś kolejne pół litra.

Takich kwiatów w W-wie jest więcej. Człowiek zagryza zęby i płaci jak durny. A tak by na te cholerne pół litra miał :-D
pzdr, Gotfryd

Data: 2012-11-25 13:17:18
Autor: WAM
Paszport - opłata
On Sun, 25 Nov 2012 10:46:34 +0100, "CPL" <z-notebooka@bez-maila.pl>
wrote:

[...]

Nie bylem w tym urzędzie. W Urzędzie Miasta Szczecin przyjmuje kasa w
promieniu 100 metrów od okienka w Biurze Obsługi Interesantów w którym
się składa dokumenty. Znaczy w tym samym budynku, na tym samym
korytarzu, tylko za rogiem. Identyczna sytuacja jest w filii urzędu
(15 km od głównego budynku) - kasa jest na miejscu.

[...]
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - sytuacja jw. Kasa jest za rogiem.

WAM

Data: 2012-11-26 02:05:43
Autor: CPL
Paszport - opłata
Czyli masz pecha -  oszczędziłeś na prowizjach, ale pół litra wypiję sam ;)

Baj de łej to kure...two że tego typu rżnięcie "petentów" ma miejsce w naszej Kochanej Ojczyźnie.

Data: 2012-11-25 10:43:04
Autor: CPL
Paszport - opłata

wrote:

[...]

Wydział komunikacji. Czepiasz się waść.

Data: 2012-11-23 18:03:19
Autor: CPL
Paszport - opłata
No i jednak zdzierstwo - jest okienko agencji bankowej, prowizja 3 zł. Dobże że nie 5 jak na Mariańskiej . Ech ... Urząd Paszportowy W-wa ul. Floriańska.

Paszport - opłata