Patch do C702?

Data: 2009-12-08 12:43:04
Autor: Waruno
Patch do C702?
Witajcie! Czy mo¿ecie poleciæ kogœ w Warszawie, ¿eby uzdatni³ mi radio w SE C702? Podobno jakimœ patchem mozna je zmusic do grania bez sluchawek i przynaleznych drutów.

Data: 2009-12-08 12:51:32
Autor: spiderpl
Patch do C702?
W dniu 08-12-2009 12:43, Waruno pisze:
Witajcie! Czy możecie polecić kog� w Warszawie, żeby uzdatnił mi radio w SE
C702? Podobno jakim� patchem mozna je zmusic do grania bez sluchawek i
przynaleznych drutów.

Te druty to antena tak więc żaden patch tego nie przeskoczy

Data: 2009-12-08 13:22:53
Autor: Waruno
Patch do C702?
Odbiera, odbiera i bez tej s³uchawkowej anteny, oczywi¶cie tylko mocniejsze stacje. Wtyczka s³uchawek zwiera piny 4-5 i radio dzia³a. Jest i patch na to, tyle, ¿e nie walczy³em z serwisowym oprogramowaniem i wolê, ¿eby to zainstalowa³ kto¶ do¶wiadczony. Mozna te¿ oczywi¶cie dorobiæ wtyk ze zwork±.ÿØÿà

Data: 2009-12-08 14:38:28
Autor: Ircys
Patch do C702?
On 8 Gru, 12:51, spiderpl <stops...@notowany.pl> pisze...
> Czy mo¿ecie poleciæ kog w Warszawie, ¿eby uzdatni³ mi radio w SE
> C702? Podobno jakim patchem mozna je zmusic do grania bez sluchawek i
> przynaleznych drutów.

Te druty to antena tak wiêc ¿aden patch tego nie przeskoczy

http://se-center.info/showthread.php?t=161547

Data: 2009-12-08 15:23:10
Autor: J.F.
Patch do C702?
Użytkownik "spiderpl" <stopspam@notowany.pl>
[...]

Ale w srodku mozna z 10cm anteny zmiescic. Bedzie gralo gorzej, ale bedzie.
Byleby tylko chcialo chciec.

J.

Data: 2009-12-08 19:28:23
Autor: qwerty
Patch do C702?
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hflnge$7f4$1@news.onet.pl...
Ale w srodku mozna z 10cm anteny zmiescic. Bedzie gralo gorzej, ale bedzie.
Byleby tylko chcialo chciec.

Może jeszcze używać słuchawek z BT do łapania fal radiowych?

Patch do C702?