Patent dot. techniki jazdy

Data: 2009-04-02 13:14:27
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Patent dot. techniki jazdy
Hanna napisał(a):
dot. miasta, jezdni jednopasmowej dwukierunkowej zakorkowanej. z na przeciwka jedzie osoba na obcęgach, która wymija inne pojazdy po naszym pasie mimo lini ciągłej po środku.
Należy wówczas:
delikatnie zjechać na skrajnie naszego pasa, ale NIE WOLNO JEJ PRZEKRACZAĆ! Osobyn na obcęgach MUSZĄ zjechać, alboo ........ idą pomiędzy pojazdy. My trzymamy cały czas skrajnie :-)))) i nie odpuszczamy. Strasznie ich to irytuje :-)), ale uczą się kultury (i to jak szybko :-)).
Buziaczek

Troche sie podniecilem. Ale o co chodzi?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-04-02 04:32:33
Autor: artur.zabronski
Patent dot. techniki jazdy
On 2 Kwi, 13:14, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
Hanna napisał(a):

> [...]
> irytuje :-)), ale uczą się kultury (i to jak szybko :-)).
> Buziaczek

Troche sie podniecilem. Ale o co chodzi?

Chyba jednak autorka jest bardziej podniecona.

--
Artur

Data: 2009-04-02 13:20:24
Autor: BartekGSXF
Patent dot. techniki jazdy

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomości news:gr277u$l7q$1mx1.internetia.pl...
Hanna napisał(a):
[...]

Sprobuj przeczytac moze 5 razy?
Ja po 4 zrezygnowalem i dalej nic nie kumam.
:(

--
BartekGSX6F
Ave1,8