Patent (zg³oszenie?) na Trola Rysia Teoretyka

Data: 2011-08-30 21:53:58
Autor: Rechot
Patent (zg³oszenie?) na Trola Rysia Teoretyka
Zupe³nym przypadkiem wpad³em na metodê która przy odrobinie samozaparcia i dobrej woli ze strony grupy, pozwoli (mam nadziejê)  na wyeliminowanie Rysia Teoretyka z grona urzytkowników pl.rec.nurkowanie.

Po pierwsze:
Nie wchodziæ z Rysiem w ¯ADNE merytoryczne dyskusje. Bo i o czym mozna dyskutowaæ o nurkowaniu z go¶ciem który nie nurkuje?
Po drugie:
Ignorowaæ pisane przez Niego obelgi . Wiem ¿e to trudne ale w sumie taka obelga rzucona przez grupowego Trola nie powinna nikogo boleæ.
Po trzecie:
Je¿eli ju¿ Rysio Troll Teoretyk komu¶ tak dopiecze ¿e a¿ zaboli to postaraæ siê odszczekn±æ we w miarê wywa¿onych s³owach. Rysia Trolla Teoretyka "krêc±" pyskówki. Bez podkrêcania poma³u ga¶nie.

Te trzy proste zasady stosowa³em od pewnego czasu i Rysio Troll Teoretyk zacz±³ ignorowaæ moje posty.

St±d w³a¶nie wniosek ¿e jezeli wszyscy tak zrobi± to Rysio w koñcu zamilknie.

I wtedy..... bêdzie mozna pogadaæ o nurkowaniu;-)))

Pozdrowienia
Rechot
ps
dla Ciebie Rysiu te¿. Wiem ¿e czytasz ;-))

Data: 2011-08-30 20:01:56
Autor:
Patent (zg³oszenie?) na Trola Rysia Teoretyka
Rechot <rechot@onet.pl> napisa³(a):
[...]

Akurat siê mylisz nie czytam Twoich wpisów ostatnio. Lecz ten mnie zaciekawi³, to który temat za³o¿y³e¶ ¿eby ¿eby siê do mnie doczepiæ ?
Twoje dzieci mi nie wysz³y i reklamacjê sk³adasz ?

Pojadê Lind±. "Co ty kurwa wiesz o nurkowaniu" tematy o mnie tylko zak³adaæ umiesz.

pozdrawiam rc

Data: 2011-08-30 22:24:10
Autor: tomek
Patent (zg³oszenie?) na Trola Rysia Teoretyka

Pojadê Lind±. "Co ty kurwa wiesz o nurkowaniu" tematy o mnie tylko zak³adaæ
umiesz.

POJADÊ

te¿:

pozwolisz...?

http://www.youtube.com/watch?v=O2RROmHJiaM

//dlaczego tak niekulturalnie//

soryyy TY odpadasz, ry cy ty

z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2011-08-31 01:16:43
Autor: %$
Patent (zg³oszenie?) na Trola Rysia Teoretyka

Pojadê Lind±. "Co ty kurwa wiesz o nurkowaniu" tematy o mnie tylko zak³adaæ
umiesz.

Opowiedz nam cos jeszcze o adresach ip tumanie skonczony.

Data: 2011-08-30 20:17:44
Autor: jacekplacek
[...]

Jak widaæ, kanalia Troll spe³nia KA¯D¡ z szeregu cech trolla:
"ceremonialne&#8221; u¿ywanie filtrów (np. killfile'a) &#8211; troll uroczy¶cie obwieszcza, ¿e jego oponent ma znale¼æ siê w filtrze trolla, przy czym bardzo czêsto i tak tego nie robi i dalej czyta wypowiedzi oponenta (czasem tylko próbuje udawaæ, ¿e je filtruje);" :))))
http://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

--

Patent (zg³oszenie?) na Trola Rysia Teoretyka