Paterson System 4 - swiatloszczelnosc.

Data: 2009-05-30 08:00:44
Autor: JA
Paterson System 4 - swiatloszczelnosc.
On 2009-05-30 04:15:21 +0200, Marcin Debowski <agatekun@INVALID.ml1.net> said:

Używałem wcześniej koreksów innych firm i przyznam nie miałem watpliwości,
ale tutaj, patrząc na konstrukcje lekkie mam - czy te koreksy są naprawdę
światłoszczelne bez nakładania uszczelniającej, czarnej gumowatej pokrywy?
W instrukcji stoi, że już sam ichni "lejek" daje światłoszczelność. Mówię
o warunkach typu jasny lub bardzo jasny pokój.

Nie miałem problemów, ale przyznam, że moja ciemnia do jasnych pokoi nie należy.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Paterson System 4 - swiatloszczelnosc.