Patriarcha Cyryl - kagiecista w sutannie bedzie nowminowany do

Data: 2012-08-13 14:32:25
Autor: Observatore
Patriarcha Cyryl - kagiecista w sutannie bedzie nowminowany do
...nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii?:))

* No i jest też szansa na Nobla w dziedzinie ekonomii.
Patriarcha Cyryl niedawno obwieścił iż sprzedaż pod patronatem Cerkwi nie
podlega opodatkowaniu gdyż towary zostały uprzednio poświęcone.
Rosyjskie organizacje konsumenckie usiłują zainteresować sądy tym rozwiązaniem
a póki co oficjalnie zgłosiły wniosek do Komitetu Noblowskiego o nagrodę dla
twórcy Nowej ekonomii.*

http://en.rian.ru/russia/20120809/175099770.html

POJEDNANIE Z CERKWIA PUTINA

http://bezdekretu.blogspot.ca/

Data: 2012-08-13 16:35:10
Autor: u2
W dniu 2012-08-13 16:32,  Observatore pisze:
Patriarcha Cyryl niedawno obwieścił iż sprzedaż pod patronatem Cerkwi nie
podlega opodatkowaniu gdyż towary zostały uprzednio poświęcone.

I slusznie, swiecone jajka powinny byc sprzedawane bez zbojeckiego podatku.

Data: 2012-08-13 16:46:54
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 13 Aug 2012 16:35:10 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Genialne. Wciąż jesteście razem.

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-08-13 16:45:48
Autor: Przemysław M.
Dnia Mon, 13 Aug 2012 14:32:25 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Sami geniusze ci twoi rodacy.

Data: 2012-08-13 18:22:04
Autor: mkarwan
Patriarcha Cyryl - kagiecista w sutannie bedzie nowminowany do
Tchórz chowający sie za kandyjskim serwerem

From: " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Patriarcha Cyryl - kagiecista w sutannie bedzie nowminowany do
Date: Mon, 13 Aug 2012 14:32:25 +0000 (UTC)

Data: 2012-08-13 17:42:13
Autor: Observatore
Patriarcha Cyryl - kagiecista w sutannie bedzie nowminowany do
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a): (...)

KOGO wy bronicie mkarwan? Rozum wam odebralo do reszty?

Polecam dokladnie i spokojnie przeczytac teksty na tym blogu. Sa bardzo
rzetelne i oparte na FAKTACH.

POJEDNANIE Z CERKWIĄ PUTINA (do tego tekstu podalem przeciez wczesniej link)

TAKTYKA KOMPROMISU - TAKTYKA ZDRADY

http://bezdekretu.blogspot.ca/

Nie czytacie teskstow tylko sie zachowujecie jak pieniacz? Podobno jestescie wierzacy? Co powiedziano w Pismie Swietym?

Po owocach ich poznajemy ! Wasze owoce sa bardzo nieswieze  - tak jak tego kagiebisty Cyryla i obecnego polskiego Episkopatu !!

Data: 2012-08-13 18:43:25
Autor: Przemysław M.
Patriarcha Cyryl - kagiecista w sutannie bedzie nowminowany do
Dnia Mon, 13 Aug 2012 18:22:04 +0200, kapusta mkarwan napisaů(a):

From: "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Mon, 13 Aug 2012 18:22:04 +0200

Tchórz chowający sie za kandyjskim serwerem

From: " Observatore" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Mon, 13 Aug 2012 14:32:25 +0000 (UTC)

Prawda.
--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcŕ aby byů spokój niech piszŕ do
abuse. Im wićcej takich donosów tym szybciej bćdzie spokój. Samo sić nie

Data: 2012-08-13 21:26:11
Autor: MH
 Observatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

===============

Buahaha... Typowy picowski elektorat. Angielskiego też nie zna, a bierze się
za tłumaczenie. Nigdzie w cytowanym linku nie ma tych bzdetów o których
piszesz matole.

MH

Data: 2012-08-13 21:44:35
Autor: Observatore
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 Observatore <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > ...nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii?:))
> [...]

za tłumaczenie. Nigdzie w cytowanym linku nie ma tych bzdetów o których

bo to jest KOMENMTARZ do tekstu angielskiego, a nie tlumaczenie -
cwiercinteligencie zakompleksiony, ale z wyraznym przerostem ego.

--

Patriarcha Cyryl - kagiecista w sutannie bedzie nowminowany do