Patrick Swayze nie zyje

Data: 2009-09-15 08:28:50
Autor: looker
Patrick Swayze nie zyje
Data: 2009-09-15 06:38:50
Autor: Przemek Budzyński
Patrick Swayze nie zyje

dwie kultowe role i kilka mniejszych, ale sympatycznych.....osobi¶cie z filmów
z nim jako¶ najbardziej lubię "Road House". Ma jaki¶ swój wdzięk. Szkoda chłopa.

Data: 2009-09-15 08:46:16
Autor: Rais
Patrick Swayze nie zyje
Przemek Budzyński pisze:
dwie kultowe role i kilka mniejszych, ale sympatycznych.....osobi¶cie z filmów
z nim jako¶ najbardziej lubię "Road House".

Akurat za to był nominowany do "Złotej Maliny" ;)

Szkoda chłopa.

Szkoda.

--
pzdr

Data: 2009-09-15 07:15:43
Autor: Przemek Budzyński
Patrick Swayze nie zyje
Rais <raistand@poczta.onet.pl> napisał(a):
Przemek Budzyński pisze:
> dwie kultowe role i kilka mniejszych, ale sympatycznych.....osobi¶cie z filmó
> z nim jako¶ najbardziej lubię "Road House". Akurat za to był nominowany do "Złotej Maliny" ;)

no i niech. :) Film mnie odpręża i już :). --

Data: 2009-09-15 09:22:17
Autor: Rais
Patrick Swayze nie zyje
Przemek Budzyński pisze:
dwie kultowe role i kilka mniejszych, ale sympatycznych.....osobi¶cie z filmó
z nim jako¶ najbardziej lubię "Road House".
Akurat za to był nominowany do "Złotej Maliny" ;)

no i niech. :) Film mnie odpręża i już :).

A ja dopiero teraz zatrybiłem, że "Road House" to "Wykidajło"...
:)

--
pzdr

Data: 2009-09-15 12:38:44
Autor: Tiber
Patrick Swayze nie zyje
Silly, silly Rais nabazgrału:

[...]

Nie przejmuj się, nieznajomo¶ć anielskiego to jeszcze nie powód do
wstydu ;-)

--
tbr

Data: 2009-09-15 14:35:22
Autor: bleetz
Patrick Swayze nie zyje

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h8ns2p$qrd$1news.onet.pl...

A ja dopiero teraz zatrybiłem, że "Road House" to "Wykidajło"...
:)

Nie przejmuj się, nieznajomo¶ć anielskiego to jeszcze nie powód do
wstydu ;-)

Walnołe¶ jak łysy o beton... Rozumiem, że wg. ciebie zajazd po angielsku to bouncer ?

--
bleetz

Data: 2009-09-15 15:00:33
Autor: Malkontent
Patrick Swayze nie zyje
Dnia Tue, 15 Sep 2009 14:35:22 +0200, "bleetz" <ag@owner.pl> napisał:

Walnołe¶ jak łysy o beton... Rozumiem, że wg. ciebie zajazd po angielsku to bouncer ?

Nieee...  Wykidajło to road house :)))

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-09-15 15:40:30
Autor: WRonX
Patrick Swayze nie zyje [OT]
bleetz pisze:

[...]

Nie poznalbys sarkazmu, nawet gdyby stanal za Toba i ugryzl Cie w dupe...

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= WRonX@-CUT-WRonX.NET =] [= http://WRonX.NET =]
[= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

Data: 2009-09-16 19:08:39
Autor: P.K.D
Patrick Swayze nie zyje
W dniu 2009-09-15 08:28, looker pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/2042996,12,item.html

A ja uwielbiam jego Dirty Dancing :D [*]

Data: 2009-09-17 16:33:47
Autor: Marcin N
Patrick Swayze nie zyje

Użytkownik "P.K.D" <grupy.usenet@gmail.com> napisał w wiadomości news:h8r631$7hk$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2009-09-15 08:28, looker pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/2042996,12,item.html

A ja uwielbiam jego Dirty Dancing :D [*]

A o czym to? Warto zobaczyć?

;)

Data: 2009-09-20 01:20:32
Autor: jakuboff
Patrick Swayze nie zyje
Marcin N wrote:
A o czym to?

11-letni Billy trenuje boks. Przypadkowo trafia na zajęcia kółka baletowego i niespodziewanie odkrywa w magicznym ruchu ciał coś, co przykuwa jego uwagę i rozbudza wyobraźnię. Wkrótce chłopiec zamienia rękawice bokserskie na strój baletowy i wbrew woli ojca zaczyna uczęszczać na lekcje u pani Wilkinson.

;)

Patrick Swayze nie zyje