Patrioci polscy - z³odzieje szyn

Data: 2013-04-29 20:45:08
Autor: Przemys³aw M.
Patrioci polscy - z³odzieje szyn
http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,13825771,Ukradli_trakcje_kolejowa_na_szlaku_Herby___Panki_.html#LokCzeTxt

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je¶li to by³ "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno¶æ za ¶mieræ Lecha Kaczyñskiego i ca³ej delegacji prezydenckiej. Musia³bym byæ psychicznie niezrównowa¿ony, ¿eby tolerowaæ Tuska, który odpowiada za ¶mieræ moich przyjació³. Powtarzam, ¿e nie kierujê siê ¿±dz± zemsty. Ja potrafi³em w ¿yciu wybaczyæ wielokrotnie, ale pan Tusk nie spe³nia ¿adnego kryterium, ¿ebym mia³ mu wybaczyæ - podsumowuje
Kaczyñski.

Data: 2013-04-29 11:50:07
Autor: Marek
On 29 Kwi, 20:45, Przemys³aw M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:
http://czestochowa.gazeta.pl/czestochowa/1,35271,13825771,Ukradli_tra...

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska.
Je li to by "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno
za mier Lecha Kaczy skiego i ca ej delegacji prezydenckiej.
Musia bym by psychicznie niezr wnowa ony, eby tolerowa Tuska,
kt ry odpowiada za mier moich przyjaci . Powtarzam, e nie kieruj si
dz zemsty. Ja potrafi em w yciu wybaczy wielokrotnie, ale pan Tusk
nie spe nia adnego kryterium, ebym mia mu wybaczy - podsumowuje
Kaczy ski.

Skad wiesz, ze nie ukradli Tusk z Drzewieckim ( ew. jego zona)...???

Patrioci polscy - z³odzieje szyn