Patriotyczna warta

Data: 2010-08-12 22:05:21
Autor: magdaverakosiorek
Patriotyczna warta
Pilnujemy tej nocy krzyża, ja i Zośka Kulawka, żeby ludzie uzurpatora
Komorowskiego go nie ukradli. Nudno jak cholera ale Zośka zachowała
się trzeżwo i wzieła laptopa. Jakoś tak przez pomyłkę wlazła na stronę
porno a ta z wyłupiastymi oczami zaczęła się drzeć jak opętana że to
szatan nas podkusił więc ja ją w łeb, i natychmiast się uspokoiła.
Wygląda nawet jakby jej oczy stały się mniej wyłupiaste, może
przypadkowo ją uzdrowiłam. Właściwie nic się nie dzieje, jedynie
siusiu nie ma gdzie zrobić, ale co tam, jak nikt nie widzi można
podlać ks. Poniatowskiego.

Jak się coś stanie to zawiadomię.

magdavera

Data: 2010-08-15 10:18:47
Autor: magdaverakosiorek
Patriotyczna warta
On Aug 13, 12:05 am, magdaverakosiorek <magdaverakosio...@gmail.com>
wrote:
[...]

Teraz nawet nie ma czego pilnować, hrabia nas wykiwał.
Zośka zamkneła się w pokoju i się nie odzywa.
Poważnie myślę o poproszenie azylu w Watykanie.

magdavera

Patriotyczna warta