Patriotyczne mp3 od prezydenta Kaczyńskiego...

Data: 2009-11-11 04:10:27
Autor: Tzva Adonai
Patriotyczne mp3 od prezydenta Kaczyńskiego...
Prezydent Kaczyński ma dla Polaków prezent. To album z utworami
patriotyczno-narodowymi, cały w formacie mp3, do ściągnięcia ze strony
Lecha Kaczyńskiego. Wystarczy kliknąć.

http://www.prezydent.pl/nasz-kraj/piesni-patriotyczne/piesni-do-pobrania

Data: 2009-11-11 19:52:50
Autor: Jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Świetny pomysł. Pobrałem wszystkie.. Dziękuje panie prezydencie!!!

Data: 2009-11-11 19:58:42
Autor: matador
Jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
[...]

Absolutna rewelacja !!!

Biorę wszystkie.

matador.

Data: 2009-11-11 20:02:35
Autor: boukun

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hdf16c$mds$1news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Ściągnij sobie jeszcze to i podziękuj kiwając się http://marucha.files.wordpress.com/2008/12/kaczynski_rabini.jpg

boukun

Data: 2009-11-11 20:46:29
Autor: Adam

Tzva Adonai pisze:
[...]

Przydałoby się jeszczxe kilka znanych pieśni legionowych.
AC

Data: 2009-11-11 21:29:14
Autor: Jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Pewnie, ale dobre i to co nam sprezentował nam p. prezydent.

Data: 2009-11-11 21:32:31
Autor: boukun

Tzva Adonai pisze:

[...]

A kto w tym czasie klawisze naciskał, jak małpkę obalał?

boukun

Data: 2009-11-14 08:48:01
Autor: Jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Wiesz boukun, tak jakoś sie składa że ja nie mam nic przeciwko ludziom którzy lobią alkohol.. I odwrotnie - moją najwyższą nieufność wzbudzają abstynenci, nie wiem dlaczego, ale właśnie tak jest..

Data: 2009-11-14 21:38:07
Autor: Adam
[...]

Kto nie pije - ten kapuje.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4608 (20091114) __________

Data: 2009-11-15 10:53:46
Autor: Jadrys
Adam pisze:
[...]

Z pewnością, po pijaku mógłby się wygadać.

Data: 2009-11-11 21:12:47
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Wed, 11 Nov 2009 19:52:50 +0100, Jadrys wrote:

Tzva Adonai pisze:
[...]

Też to uczyniłem. Dziękuję panie prezydencie!
:)

sarmackiej narodowości i sarmackiej nacji, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my Szlachta żyjemy!

Patriotyczne mp3 od prezydenta Kaczyńskiego...