Patriotyczny obowi±zek

Data: 2011-10-09 11:17:25
Autor: wiesiaczek
Patriotyczny obowi±zek
u2 wrote:

.. przed chwil± wype³ni³em :)

Frajer

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-10-09 11:43:54
Autor: u2
Patriotyczny obowi±zek
W dniu 2011-10-09 11:17, wiesiaczek pisze:
u2 wrote:

.. przed chwil± wype³ni³em :)

Frajer

Tak na mnie wolal gostek, ktorego gonilem, bo chcial mi sie wlamac do
sklepu. Krzyczal : Juz nie zyjesz frajerze ! :)

Data: 2011-10-09 11:54:18
Autor: wiesiaczek
Patriotyczny obowi±zek

u2 wrote:

.. przed chwil± wype³ni³em :)

Frajer

Tak na mnie wolal gostek, ktorego gonilem, bo chcial mi sie wlamac do
sklepu. Krzyczal : Juz nie zyjesz frajerze ! :)

Widaæ jeste¶ frajerem :)

Data: 2011-10-09 11:56:02
Autor: u2
Patriotyczny obowi±zek
W dniu 2011-10-09 11:54, wiesiaczek pisze:
Tak na mnie wolal gostek, ktorego gonilem, bo chcial mi sie wlamac do
> sklepu. Krzyczal : Juz nie zyjesz frajerze ! :)
Widaæ jeste¶ frajerem :)

Ale nadal zyje, a ten zlodziej pewnie glosuje na pelomafie i nadal
kradnie :)

Data: 2011-10-09 16:24:30
Autor: Ikselka
Patriotyczny obowi±zek
Dnia Sun, 09 Oct 2011 11:17:25 +0200, wiesiaczek napisa³(a):

u2 wrote:

.. przed chwil± wype³ni³em :)

Frajer

Frajer to ten, co pozwala innym za siebie wype³niæ kartê do g³osowania :->
--
XL
Tak, Wildstein ma racjê. G³osujê na PiS!

Data: 2011-10-09 19:31:05
Autor: jendrysz
Patriotyczny obowi±zek

u2 wrote:

.. przed chwil± wype³ni³em :)
Frajer
Frajer to ten, co pozwala innym za siebie wype³niæ kartê do g³osowania :->

Nareszcie co¶ m±drego.
Trzeba i¶æ na wybory i wyraziæ swoj± zgodê lub sprzeciw i w wypadku sprzeciwu za¿±daæ zarejestrowania go, bo obowi±zuj±ce jest tylko to co zostanie zarejestrowane w lokalu wyborczym.
Jak mia³a by siê Komisja Wyborcze domy¶liæ czy niefrajerowanie, czyli nieuczestniczenie, jest zgod±, czy sprzeciwem? Zgoda, czy sprzeciw musi byæ zarejestrowana w lokalu wyborczym i od tego jest g³osowanie.
Inn± spraw± jest, czy g³osuj±cy wie co robi, czy nie wie. I tu obowi±zuje zasada:
By o czym¶ decydowaæ trzeba siê na tym znaæ. Bo w najlepszym wypadku wynik bêdzie losowy. A w rzeczywisto¶ci du¿o gorszy. Co widaæ na licznych przyk³adach.
I nie mo¿na zak³adaæ, ¿e decyduj±cy siê NIE zna. Równie¿ nie mo¿na zak³adaæ, ¿e siê zna.
To nale¿y sprawdzaæ. Tak przynajmniej dzieje siê w gospodarce, natomiast w polityce obowi±zuje ju¿ urawni³ówka, gdzie decyduj± ¶rednio rozgarniêci. Co pozwala na manewrowanie nimi. I o to chodzi co niektórym. £apanie naiwnych w pu³apki wyborcze.

jendrysz

Patriotyczny obowi±zek