Patriotycznych Lista Stron

Data: 2014-07-15 15:11:26
Autor: Klin
Patriotycznych Lista Stron
Data: 2014-07-15 16:10:20
Autor: leming.show
Patriotycznych Lista Stron
W dniu wtorek, 15 lipca 2014 15:11:26 UTC+2 użytkownik Klin napisał:
http://patriotyczna.listastron.pl/

Widac ze w logo tych stron orzelek ma krzyz:) I w wiekszosci bez gwiazdek, nu pewnie ten krzyz jaki wazny, bo komuch a wlasciwie zydokomuch po 45r go zdjal:) Widac kogos razil w oczy.

Data: 2014-08-14 14:14:31
Autor: Klin

Data: 2014-08-14 17:34:56
Autor: rewers
W dniu 14.08.2014 o 14:14, "Klin >" pisze:
W dniu 2014-07-15 15:11, Klin > pisze:
http://patriotyczna.listastron.pl/

Marucha jest na drugim miejscu. Można tam znaleźć niezłe prorosyjskie grono:) Dziwi mnie to nieco w czasach powszechnej cenzury polskojęzycznego internetu i wojny medialnej. Gdyby to jeszcze było na jakimś zachodnioeuropejskim serwerze ale jest na amerykańskim;)

Data: 2014-08-14 13:01:45
Autor: szklanynocnik
Patriotycznych Lista Stron
użytkownik rewers napisał:

Marucha jest na drugim miejscu. Można tam znaleĽć niezłe prorosyjskie grono:) Dziwi mnie to nieco w czasach powszechnej cenzury polskojęzycznego internetu i wojny medialnej. Gdyby to jeszcze było na jakim¶ zachodnioeuropejskim serwerze ale jest na amerykańskim;)

Na szczescie dla rzadzacych, dwoch panow spod budki z piwem ma wiecej glosow niz profesor, wiec demos kratos jest bezpieczny:) Nu a efektywnie bedzie rzadzil ten ktory najwiecej zapierdoli spoleczenstwu przerzucajac lub zezwalajac na przerzucanie kasy ze spolecznego wora do prywatnej kiesy, proste! Kto zaradny ten zapierdoli, kto mniej zaradny temu zapierdolom. Porzadek musi byc!!!

Patriotycznych Lista Stron