Patriotyzm ala Rudzyk !

Data: 2010-04-20 18:51:35
Autor: cyc
Patriotyzm ala Rudzyk !

"Ojciec Rydzyk brnie  w swoje teorie spiskowe na temat przyczyn i zleceniodawców tragicznej katastrofy lotniczej w Smoleńsku, w której zginął Prezydent Lech Kaczyński i 95 jego współpasażerów, wśród których były ważne osoby w państwie. W poniedziałek oznajmił, że nie wyklucza, że "to było celowe". I pytał: - Kto namówił prezydenta, żeby leciał tam samolotem?
Szef Radia Maryja wskazał także, kto został "wyeliminowany". - Wszyscy, którzy znają się na służbach! Ciekawe - oznajmił. I wzywał słuchaczy swojej stacji do czujności.

- Jest moja wypowiedź, że zginęli liderzy prawicy, to było z samochodu, to było w biegu. Ja bym powiedział: część liderów prawicy, tak bym dodał. Na pewno bardzo wartościowa, rodzącej się prawicy - opowiadał ojciec dyrekttor w poniedziałek po południu. - Nie wykluczałbym, że to było celowe, to co się stało w sobotę.  Nie wykluczałbym. Kto doprowadził do tego, kto namówił prezydenta, żeby leciał tym samolotem? Tam miał jeszcze lecieć pan Jarosław Kaczyński. W ostatnim momencie, na prośbę pana św. pamięci, zresztą wspaniałego człowieka, tyle widział, tyle robił dobrego, tyle razy był tu, w Radiu Maryja, zresztą nie tylko on, rozmawialiśmy prywatnie, mogliśmy wiele poznać, na prośbę pana Wassermanna nie poleciał. Pan Wassermann poleciał, ten mu odstąpił miejsce. Jak to było przecież dla bezpieczeństwa Polski niebezpieczne?

- Komu na tym zależy?! Zobaczcie, wiedzieli o liście! ktoś mi mówił, że w poniedziałek dostał na prywatną skrzynkę listę pasażerów. Przecież to jest tajne! W czwartek chyba rozmawiała pani Ania Pietraszek, podawała to chyba z szefem Biura  Bezpieczeństwa Narodowego, ze Stasiakiem, w każdym razie z szefem Kancelarii Prezydenta, żeby prezydent nie leciał, żeby jechał pociągiem. Właśnie m.in. z Sybirakami itd., z Rodziną Katyńską. Już prezydent się zgodził, a później szef kancelarii powiedział, że tak nacisnęli i razem.

- A teraz patrzmy na wszystkie ruchy, patrzmy! - ciągnął. - Patrzmy kto tutaj?! Czy to tylko było polskie, czy tu może za zgodą, nie wiem, nie wiem .... Ja bym bardzo uważał teraz na wszystko i na wszystkich ruchy. Popatrzmy też co media pokazują.

- Zobaczcie, kto był kandydatem na prezydentów. Tu jest ktoś jeden wyeliminowany. Wszyscy, którzy znają się na służbach! Ciekawe - wskaza redemptorysta. - W każdym razie uważajmy i nie podpalajmy jakiś emocji, tutaj w Polsce.

 I po uczynkach poznacie. "

podal

cyc

Data: 2010-04-20 18:59:29
Autor: marek czaplicki
Patriotyzm ala Rudzyk !
redemptorysta. - W każdym razie uważajmy i nie podpalajmy <<czy miało być: popalajmy?>>
tutaj w Polsce.
zacznę chyba słuchać radia. :-)

Data: 2010-04-20 19:07:09
Autor: the_foe
Patriotyzm ala Rudzyk !
W dniu 2010-04-20 18:51, cyc pisze:
[...]

idac tym tropem zapytam: a dlaczego w samolocie nie bylo zadnego polityka mocno zwizanego personalnie z RM takiego jak Macierewicz czy Gorski?

--
the_foe

Data: 2010-04-20 11:58:12
Autor: Hans Kloss
Patriotyzm ala Rudzyk !
On 20 Kwi, 19:07, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

 dlaczego w samolocie nie bylo zadnego
polityka mocno zwizanego personalnie z RM t
W jaki sposób pan Antonii Macierewicz jest "personalnie związany z
RM"? I co to znaczy "personalne związany",  nadgodziny tam ma albo
nocami cieciuje w budynku rozgłośni jak Graś u Niemca?
Spytaj  jakiegoś zapienionego cycoida to ci od razu "wyjasni" że Pan
prezydent Lech Kaczyński chodził na smyczy padre Rydzyka. Zresztą
wystarczy przejrzeć archiwum grupy.
J-23

Data: 2010-04-21 09:45:38
Autor: cyc
Patriotyzm ala Rudzyk !

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:95baafee-86d0-470b-b71a-2811725a8e3dj1g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

To byloby wlasciwe miejsce dla niego ...........zreszta co za roznica , ciec , czy rydzykowy  propagandzista ?

J-23

cyc

Data: 2010-04-20 19:14:56
Autor: cyc
Patriotyzm ala Rudzyk !

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hqkmvp$upk$2news.dialog.net.pl...
[...]

No kurde mac ! Trop godny zainteresowania .
W rzeczy samej . Rzecz conajmniej podejrzana biorac pod uwage deklarowana publicznie przez doktora " milosc" do prezydenckiej pary !!.

cyc

Data: 2010-04-20 20:44:28
Autor: boukun
Patriotyzm ala Rudzyk !

[...]

Ach właśnie, zapomniałem jeszcze Macierewicza, znawcę od polskich służb dodać... Sami wybrani, sami dobrani...

boukun

Data: 2010-04-20 19:17:34
Autor: kefirh
Patriotyzm ala Rudzyk !
W dniu 2010-04-20 18:51, cyc pisze:
"Ojciec Rydzyk brnie...

Bierz Go!
Cyc.

Data: 2010-04-20 19:18:35
Autor: cyc
Patriotyzm ala Rudzyk !

Użytkownik "kefirh" <kefirh@post.com> napisał w wiadomości news:hqknj7$7po$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-20 18:51, cyc pisze:
"Ojciec Rydzyk brnie...

Bierz Go!
Cyc.

sam sie wykonczy !.
Najwieksza szuja naszych czasow .

CYC

Data: 2010-04-20 19:21:26
Autor: kefirh
Patriotyzm ala Rudzyk !
W dniu 2010-04-20 19:18, cyc pisze:
UĹźytkownik "kefirh"<kefirh@post.com>  napisał w wiadomości
[...]

Bo weszy w kolo samolotu?

Data: 2010-04-20 20:43:05
Autor: boukun
Patriotyzm ala Rudzyk !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał
Tu jest ktoś jeden
wyeliminowany. Wszyscy, którzy znają się na służbach! Ciekawe - wskaza redemptorysta. -

Oj nie wszyscy Żydzi "znający" (uprzywilejowani-wyjątkowi) się na służbach zostali wyeliminowani... Został jeszcze Zemke i Borowski...
Co się ten Rydzyk tak nagle o tych Żydów z polskich służb martwi?

boukun

Patriotyzm ala Rudzyk !